De første informationer om en kommende Innovation-udvidelse

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: De første informationer om en kommende Innovation-udvide

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Tak for informationen. Det er et interessant tilbud - da det helt konkret giver mulighed for at følge med i - og teste - ændringerne i kortene undervejs.
Kan du ikke lige uddybe hvorfor det er tilfældet? Gør man andet end at forudbestille udvidelsen?
Det kan jeg da! Den vare man køber er dels en forudbestilling inklusive transport, men samtidig en Beta Access, hvilket i denne sammenhæng vil sige:
"In the meantime," says Cieslik, "you'll have access to a PDF of all the cards that you can print and play to help us test the cards before the game goes to print." PDFs will become available to buyers during the week of February 14, 2011.
Citatet er sakset fra et opslag på BGG:
http://boardgamegeek.com/blogpost/383/a ... ion-echoes
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: De første informationer om en kommende Innovation-udvide

Post by Jens_Hoppe »

Gotcha! Tak for det.

Jeg har selvfølgelig også bestilt udvidelsen nu...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: De første informationer om en kommende Innovation-udvide

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Gotcha! Tak for det.

Jeg har selvfølgelig også bestilt udvidelsen nu...
Du udviser endnu en gang den rette indstilling! Der er ingen grund til at ryste på hånden; der må nogle handlekraftige folk til, der ikke er bange for at aktivere deres paypal-konto! :)

I øvrigt er det et spil, vi ville kunne spille længe endnu uden nogensinde at få behov for en udvidelse. Det forøgede kendskab til kortene gør kun spillet sjovere og sjovere. Alligevel trækker det selvfølgelig også, at kunne se nye mekanismer komme i brug og at se hvilke konsekvenser de kommer til at få for spillet. Grundspillet var uden sammenligning mit bedste spilkøb sidste år! Håber, at udvidelsen kan holde en lige så høj standard - og kan den ikke, skal han såmænd også være det tilgivet på forhånd, for det spil har allerede leveret så mange fornøjelige stunder, at jeg gerne vil betale lidt mere for det!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: De første informationer om en kommende Innovation-udvide

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:
Jens_Hoppe wrote:Gotcha! Tak for det.

Jeg har selvfølgelig også bestilt udvidelsen nu...
Du udviser endnu en gang den rette indstilling! Der er ingen grund til at ryste på hånden; der må nogle handlekraftige folk til, der ikke er bange for at aktivere deres paypal-konto! :)

I øvrigt er det et spil, vi ville kunne spille længe endnu uden nogensinde at få behov for en udvidelse. Det forøgede kendskab til kortene gør kun spillet sjovere og sjovere. Alligevel trækker det selvfølgelig også, at kunne se nye mekanismer komme i brug og at se hvilke konsekvenser de kommer til at få for spillet. Grundspillet var uden sammenligning mit bedste spilkøb sidste år! Håber, at udvidelsen kan holde en lige så høj standard - og kan den ikke, skal han såmænd også være det tilgivet på forhånd, for det spil har allerede leveret så mange fornøjelige stunder, at jeg gerne vil betale lidt mere for det!
Jeg er meget enig. Innovation er en stærk kandidat til mit absolutte yndlingsspil fra 2010, og det bliver netop sjovere, jo bedre man kender kortene.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: De første informationer om en kommende Innovation-udvide

Post by Frouvne »

Hvis man føler sig fristet af tilbuddet, kan jeg oplyse, at pdf-filen nu er tilgængelig. Så der skulle være mulighed for hurtigt at komme i gang, hvis man forudbestiller nu!
frouvne, administrator

Image
Post Reply