R.U.S.E.

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9188
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

R.U.S.E.

Post by Stony »

For dem der endnu ikke har hørt eller set noget til ovenstående titel, er det et kommende spil fra Ubisoft. Det er for de krigsinteresserede, og man udkæmper nogle slag under anden verdenskrig. I øjeblikket er det i åben beta på Steam. Så man kan bare installere det og prøve de dele af spillet der er aktive i betaen. Det koster ingenting, og man kan spille løs de næste 27 dage indtil betaen lukker igen.

Om ikke andet kan man gratis se om det er et spil man skal kigge nærmere på når det udkommer.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9188
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: R.U.S.E.

Post by Stony »

Jeg har fået prøvet et par spil af ovenstående, og mit førstehåndsindtryk er umiddelbart meget positivt. Jeg har også haft chancen for at prøve en beta af StarCraft 2, og ud af de to vil min personlige favorit til at stjæle min spilletid nok være RUSE. (Og jeg har ellers længe glædet mig til SC2 :!: )

Det er et RTS spil, men hvor en del af de øvrige RTS spil (heriblandt StarCraft) til tider føles mere som en Shoot-em-up, hvor man skal drøne rundt og tingene går stærkt, går tingene her lidt langsommere, og man får mere følelsen af at være generalen der sender tropper rundt på slagmarken, istedet for squad-leaderen der laver micro-management.

Begge spil har sine forcer, men RUSE kommer tættere på min personlige sweetspot for hvad et RTS bør være.
Sidst spillet:
Image
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: R.U.S.E.

Post by Varming »

Jeg har R.U.S.E. i preorder til Xbox360 :)
Post Reply