Hvad har du spillet i dag? Juni 2009

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du spillet i dag? Juni 2009

Post by Larsine »

Juli måned sluttede med at vi tog på ferie, og vanen tro tog vi selvfølgelig et par spil eller 5 med, så juni endte med at slutte helt OK på den spilmæssige front.

Søndag d. 28.:
Poison: Larna og jeg delte sejren med 23 point, Lisa fik 24, Lilli fik 29 og Lea satte en personlig rekord med 42 point.

Mandag d. 29.:
San Juan: Lisa med 34 point og mig med 24 point.
San Juan: Mig med 32 point og Lisa med 20 point.
Poison: Larna fik 24, jeg fik 28, Lisa fik 28 og Lilli fik 30 point.
Carcassonne Jægere og Samlere: Jeg fik 161 point, Larna fik 122 point.
Carcassonne Jægere og Samlere: Jeg fik 188 point, Larna fik 103 point.
San Juan: Jeg fik 33 point, Lisa fik 21 point.

Tirsdag d. 30.:
San Juan: Lea fik 33, jeg fik 28, Lisa fik 22 og Larna måtte nøjes med 19 point.
San Juan: Lilli fik 30, jeg fik 25, Lea fik 24 og Larna fik 23 point.
Om aftenen fik vi besøg af Eik og han bror som blev introduceret til Poison: Lilli fik 18 point, Larna fik 27, jeg fik 28, Eik fik 37 og Morten fik 39.
Ticket to Ride - Europe: Aldrig har jeg været så uheldig i et spil T2R, hvilket også kunne ses af min absolutte bundplacering. Eik vandt, efterfulgt af Larna, Lisa, Morten og absolut sidst mig.
Eik havde tager Dominion - Intrigue med, som jeg naturligvis skulle prøve. Det gik helt OK. Første spil vandt jeg overleget foran Eik med Morten sidst. Morten gik i seng og vi tog et spil mere med det samme setup. Igen vandt jeg, selvom det ikke gik helt så godt som første spil. Til sidste afprøvede vi et andet setup, men det blev desværre et maget langt og kedelig spil, så det blev kun til et spil, som Eik desuden vandt. Jeg synes stadig mange af kortene er grimme, specielt dem der er tegnet af Maura. Jeg kan normalt godt lide tegningen af maura, men jeg synes bare ikke de passer ind i stilen med de andre kort.

Juni endte derfor med 30 spillede spil, hvilket er OK med den katastrofale start.

Lars
Post Reply