Star Wars. The Queen's Gambit

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Star Wars. The Queen's Gambit

Post by akwlinka »

Jeg har et spørgsmål.

Jeg har rydtet op i kælderen og har fundet Star Wars: Queens Gambit. http://www.boardgamegeek.com/game/939
Helt nyt og stadig i plastik.

Hvad er sådanne noget værd? og er der stadig et marked for dette spil.
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Andrea »

akwlinka wrote: Hvad er sådanne noget værd? og er der stadig et marked for dette spil.
Altså... jeg vil gerne købe det :)
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by akwlinka »

Andrea wrote:
akwlinka wrote: Hvad er sådanne noget værd? og er der stadig et marked for dette spil.
Altså... jeg vil gerne købe det :)
jamen det kan da blive en løsning, men hvad er prisen? skriv gerne pb hvis du ikke ønsker en offentlig diskussion.

og jeg advarer med det samme. Jeg har prisen jeg selv gav, den står stadig på pakken og prisen fra BGG
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Jens_Hoppe »

akwlinka wrote:Hvad er sådanne noget værd? og er der stadig et marked for dette spil.
Hint: Prøv at checke Marketplace sektionen for spillet på BGG, og se hvad folk vil have for det. ;) Eller med andre ord, ja, der er absolut et marked for Queen's Gambit.
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9200
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Stony »

Nu virker priserne på marketplace til tider en anelse optimistiske. Der bliver også solgt en del på eBay. Det er så brugte eksemplarer, men også til en markant mere human pris. Jeg ved ikke hvor stor forskellen fra ny til brugt er.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Andrea »

akwlinka wrote: jamen det kan da blive en løsning, men hvad er prisen? skriv gerne pb hvis du ikke ønsker en offentlig diskussion.

og jeg advarer med det samme. Jeg har prisen jeg selv gav, den står stadig på pakken og prisen fra BGG
Prisen er så høj/lav, som du sætter den til - så må evt. købere jo vurdere, om de give det beløb for spillet.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by akwlinka »

så fik i mig til at kigge på ebay, og de er da heller ikke kede af det.

Et italiensk eksemplar til 149 euro + 30 i forsendelse, og på mit bedste italiensk skulle jeg mene at det er nyt og i folie.

Et amerikansk til 334$ + forsendelse og et på bud til ikke under 250$.

Puha! tænk at man ligger inde med en perle af den størrelse.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Frouvne »

Hæ, jeg husker hvordan sagnkundige GermanGames.dk en overgang solgte spillet til 200,- Det er ikke underligt, at de ikke eksisterer længere med den prispolitik. :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Frouvne »

... for god ordens skyld skal nok nævnes, at denne lettere urealistiske prissætning hang sammen med, at vi opkøbte noget restlager...
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by akwlinka »

Frouvne wrote:Hæ, jeg husker hvordan sagnkundige GermanGames.dk en overgang solgte spillet til 200,- Det er ikke underligt, at de ikke eksisterer længere med den prispolitik. :D
ja så skulle jeg jo have købt det hos dig, men havde du butik i 2001? Bummer
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by netsapiens »

Jeg må indrømme at spillet også ligger ret højt på min "det-ville-passe-kanon-i-min-Ameritrash-samling" liste :)
Desværre ligger det slet ikke der hvor markedsværdien gør :evil:

jeg har ikke engang noget der nærmer sig i bytteværdi.

Andrea! Når du nu har købt det til en søsterlig pris, så kommer jeg over og spiller det :)



Edit: Hvem der dog havde en kælder der kan gemme sådanne perler
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Star Wars. The Queen's Gambit

Post by Black Sea »

netsapiens wrote:... Hvem der dog havde en kælder der kan gemme sådanne perler
Spilkælderen - stedet hvor man lagrer spil i en årrække (gerne et sted med rette temperatur og godt med støv), hvorefter man enten sælger dem for noget opskruede priser eller nyder dem med andre kendere :wink:

*Ændrer indretningsplaner for drømmehusets nedre etage*
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
Post Reply