15 % rabat hos Valley Games

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

15 % rabat hos Valley Games

Post by Jesper »

I deres seneste nyhedsbrev skriver Valley Games at man er velkommen til at dele rabatkoden GET15. Denne giver 15 % på Container og Die Macher (valleygames.ca)
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: 15 % rabat hos Valley Games

Post by Gunness »

Har de helt styr på sagerne hos VG?
Jeg vil ikke endnu engang jamre over, at jeg stadig ikke har fået mine plasticgeneraler til Hannibal - de skulle vist i øvrigt endelig være undervejs - men mere over hele deres infostruktur.

Deres site bliver meget sjældent opdateret, de er elendige til at svare på mails, og vigtige nyheder bliver skrevet i tråde på BGG i stedet for deres site.
Det forhindrer selvfølgelig ikke deres webshop i at fungere, men jeg synes de burde stramme gevaldigt op.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: 15 % rabat hos Valley Games

Post by Jesper »

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men jeg har modtaget både nyhedsbrev, og læst en række opdateringer på deres site for nyligt. Både Hannibal og Container kom frem uden problemer (men jeg mangler stadig generaler og containere), så jeg tror da at det går, men ved også at der er en masse der er utilfredse. Jeg synes nu de har klaret det udmærket, men kan godt se at der kunne være grund til ikke at ville handle hos dem. Men personligt ville jeg ikke have nogen problemer med det og jeg tror at de har strammet gevaldigt op.
Gunness wrote:Har de helt styr på sagerne hos VG?
Jeg vil ikke endnu engang jamre over, at jeg stadig ikke har fået mine plasticgeneraler til Hannibal - de skulle vist i øvrigt endelig være undervejs - men mere over hele deres infostruktur.

Deres site bliver meget sjældent opdateret, de er elendige til at svare på mails, og vigtige nyheder bliver skrevet i tråde på BGG i stedet for deres site.
Det forhindrer selvfølgelig ikke deres webshop i at fungere, men jeg synes de burde stramme gevaldigt op.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: 15 % rabat hos Valley Games

Post by akwlinka »

Jeg har altid fundet at Vally Game er et underligt firma, og jeg skal sent glemme at de havde bragt Miss Canada med til Blikfang til deres Stand på Essen sidste år. (retfærdigvis skal det siges at hun vist nok var blevet miss Canada efter at det var aftalt at hun skulle med)

Jeg prøvede Container sidste år, men jeg håber der var noget i reglerne jeg havde misforstået, for eller er det et rædsom spil.
Image
Post Reply