Diverse på trianglen

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Diverse på trianglen

Post by netsapiens »

Jeg var lige forbi Trianglen og stak hovedet op ad ruden til den (lukkede) AB legetøj. Der var en Doom til 299, diverse Trivial Pursuit (bl.a. Star Wars DVD udgaven) og generelt set en lugt af udsalg overalt i butikken. Så hvis nogen har deres vej forbi var det måske værd at kigge ind.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Diverse på trianglen

Post by Gunness »

Tak for tippet - jeg kigger forbi i morgen og ser om der er noget at komme efter i butikken.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Diverse på trianglen

Post by Gunness »

Jeg var forbi i går, og der var et ganske flot udvalg af dansksprogede spil - ud over de sædvanlige quizspil var der (selvfølgelig) div. udgaver af Settlers, Doom, King of Chicago, Eufrat og Tigris m.fl.
Jeg synes dog ikke, at priserne generelt var synderligt attraktive - på nær enkelte tilbud.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply