Rocketmen: Axis of Evil

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Rocketmen: Axis of Evil

Post by netsapiens »

Rocketmen: Axis of Evil er ved at blive solgt ud fra diverse EB butikker. Jeg så boosters til en rund femmer stykket, og da det er et hyggeligt lille spil med små rumskibe man selv skal samle, og spillet ovenikøbet skulle være ganske morsomt som en bette filler ting, så er det nok værd at hente et par pakker hvis man enten har børn eller selv føler sig som et.

Om ikke andet, som en skriver på bgg, så er rumskibene fremragende til prototyping på egne designs... eller måske endda som modeller til Full Thrust
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Stony »

Lige min tanke. Genialt til prototyping. Tak for tippet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Helle »

Rumskibe, der skal samles ... det er da lige noget for min søn ....
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Stony »

Jeg har været forbi hele to butikker idag, og støvsugede dem begge for hvad de havde tilbage. Det blev knapt 50 pakker. Så nu skulle jeg vist være dækket ind.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Helle »

Nej, altså Steen, helt ærligt .... kunne du ikke efterlade lidt til os andre sløve padder ... kunne du ikke lige sende mig en pb om, hvilke butikker du har støvsuget ????
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Stony »

Ballerup Centret og City 2 Taastrup. Ikke lige i dit nærområde. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Stony »

...men hvis du bare vil have et par stykker til Severin, så han kan samle dem, kan jeg nok godt afse dem...
Sidst spillet:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by netsapiens »

Jeg stopper forbi Hillerød og Stenløse i morgen efter arbejde. Så jeg kan også sagtens tage nogen med til dig Helle.. jeg har allerede ca. ti pakker, så jeg behøver ikke 50 :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Helle »

Det er rigtigt pænt af dig, Claus.
Faktisk har jeg allerede sat min mand på opgaven .... jeg har bedt ham om at afsøge Lyngby, men
hvis nu han ikke får nogen i morgen kl. 13 på vej hjem fra arbejde, så vil jeg rigtigt gerne tage imod dit tilbud ...

... og Steen, det er meget venligt af dig, men jeg synes nu, at du skal beholde dine spilkomponenter selv .... og så glæder vi os i øvrigt til at se, hvad der kommer ud af dem ...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Helle »

netsapiens wrote:Jeg stopper forbi Hillerød og Stenløse i morgen efter arbejde. Så jeg kan også sagtens tage nogen med til dig Helle.. jeg har allerede ca. ti pakker, så jeg behøver ikke 50 :)
Hej Claus

Allan fik ikke nogen, så du må da meget gerne tage nogen med til mig også ...
Du bestemmer selv, hvor mange du køber, der er såmænd ikke noget loft ... men når det er rumskibe, så vækker de jo højst sandsynlig rigtig meget lykke .... så hvis du kan få 6 eller flere ville det være godt ...
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by netsapiens »

Som den krejler jeg er, så fik jeg selvfølgelig 20% rabat når nu jeg tømte deres restlager. Så Hillerød er tømt for de 29 de havde, og jeg har slet ikke været i Stenløse endnu.

Jeg lader bare være med at åbne pakkerne, så kan Severin ved selvsyn åbne et par stykker inden du/i bestemmer jer for hvor mange i vil have.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Rocketmen: Axis of Evil

Post by Helle »

netsapiens wrote:Som den krejler jeg er, så fik jeg selvfølgelig 20% rabat når nu jeg tømte deres restlager. Så Hillerød er tømt for de 29 de havde, og jeg har slet ikke været i Stenløse endnu.

Jeg lader bare være med at åbne pakkerne, så kan Severin ved selvsyn åbne et par stykker inden du/i bestemmer jer for hvor mange i vil have.
Det lyder som et rigtigt fint tilbud.

Men lad os lige skrives ved angående, hvornår og hvordan ...
Post Reply