Byttes: 32" TV for brætspil

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3744
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Byttes: 32" TV for brætspil

Post by Jens_Hoppe »

TV'et er solgt!

I forbindelse med at jeg har overtaget et ældre fladskærms-TV, står jeg med et TV i overskud. Det er et Sony KV-32FX68E, et 32" widescreen billedrørs-TV som er ca. 4 år gammelt og fungerer glimrende. Der er en lille ridse i det ene hjørne af skærmen, men det er ikke noget man ser i praksis.

Da billedrørs-TV ikke er i så høj kurs længere*, vil jeg forsøge mig med dette tilbud: Mit TV for et brætspil. Eneste betingelse er at vedkommende der overtager TV'et selv skal hente det og bringe det hjem - og det er lidt af et stort skrummel. :)

(* men det kunne jo være nogen sad med en ældre/mindre model de gerne ville have opgraderet...)


Af brætspil jeg f.eks. kunne tænke mig i bytte for det nævner jeg i flæng (som udgangspunkt engelske udgaver):

Arkadia
Amyitis
In the Year of the Dragon
Reef Encounter (R&D version)
Beowulf: The Legend
Hacienda
Container
Canal Mania (2nd edition)
Origins: How We Became Human

Andre tilbud er også velkomne... Og hvis alt andet fejler er ussel mammon svarende til sådan cirka værdien af et brætspil også en mulighed (men det er da sejere at sige at man har byttet et fjernsyn for et spil :)).
Last edited by Jens_Hoppe on Wed Jan 30, 2008 12:50 am, edited 2 times in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14634
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 661 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hvad skal man betale for at slippe for at få sådan et skrummel indenfor sin dør? :wink:


I øvrigt et fornemt tilbud...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3744
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Hvad skal man betale for at slippe for at få sådan et skrummel indenfor sin dør? :wink:
For dig er det ganske billigt. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3744
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Så er TV'et væk, og jeg har fået råd til et, øhm, mindre brætspil. Desuden har jeg fået omkring 1 kvadratmeter mere plads i min lejlighed end før, og det er jo ikke så dårligt. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
Locked