Spilleaften fredag d. 14...?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Spilleaften fredag d. 14...?

Post by Stony »

Kæresten skal til julefrokost, så jeg er helt alene for mig selv d. 14. Så vil jeg sgu spille brætspil.

Jeg er frisk på næsten hvad det skal være, og jeg kan eventuelt lægge hus til. Jeg introducerer også gerne for et (eller flere?) brætspil. Det vil i så fald blive i Ballerup. Ellers kører jeg også gerne til hvor det nu end måtte blive.

Jeg forestiller mig en spil-start omkring kl. 19.00. Så har folk formodentligvis spist.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Uha, det må jeg tænke over ... julefrokost eller spilaften ... den bliver alligevel svær :D
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Hej,

Jeg er ny her på sitet og faldt lige over dit indlæg. Jeg bor selv i Smørum og er frisk på at spille den 14, uanset om det bliver i Ballerup eller et andet sted. Jeg har selv spillet en del forskellige spil, så jeg er med på det meste.

- Martin
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det lyder godt. Nu må vi se, om der er andre der kan lade dig lokke. Der er nok en del, der har julefrokost på programmet.

Har du nogle favoritspil, så man kan få en ide om, hvilken type spil du helst vil have på bordet...? Evt en BGG profil, hvor du har sat rating på det du har prøvet.

http://www.boardgamegeek.com/user/Stony
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

God morgen. :)

Har en BGG profil, men den er desværre ikke opdateret med mine spil. Som sagt er jeg med på det meste. Når jeg plejer at spille med mine venner (desværre lidt for sjældent) er det som regel de lettere spil som Citadels, Ticket to Ride, Settlers, osv. Dog er jeg selv mest glad for de lidt mere "komplekse" spil i stil med Puerto Rico.

Har nogle spil liggende, som Power Grid, Caylus, Elasund, Warcraft osv., som jeg ikke har fået spillet endnu, men har også klassikere som Diplomacy, Civilization og Third Reich, plus en hel masse andre spil. Spil som Trivial Pursuit og lign. selskabsspil plejer ikke lige at være min kop te, men ellers er jeg med på det meste andet.

De fleste af de spil du har på dine top-lister er spil jeg har læst om og fundet interessante, men ikke fået mulighed for at spille endnu, så det burde være muligt at finde noget at spille. :)

- Martin
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Hej Stony og Martin

Jeg vil også gerne være med fredag d. 14. Et forslag til et spil kunne være Stonys Age of Empires, som jeg rigtigt gerne vil introduceres til. Men måske er du, Stony, ved at være træt af et spille det på nuværende tidspunkt? Du har vist spillet det nogle gange på det sidste.

Jeg kan evt. medbringe Thurn and Taxis og Elesund, som jeg lige har indkøbt, men ikke fået spillet endnu.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Du skal være velkommen. Som det ser ud i øjeblikket bliver vi så tre - måske fire.

Jeg vil ikke have noget imod at introducere for AoE III, men vil lige lodde stemningen, da der også kan være andre ting folk gerne vil prøve. Og umiddelbart tænkte jeg at det kunne være rart, om det blev spil med tilpas kort længde, til at man kan nå mindst to forskellige.
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Hej begge,

Som som er jeg med på næsten hvad som helst, men som Stony skriver kunne det også være rart med lidt kortere spil, så man kan nå lidt forskelligt. Har ikke selv spillet Age of Empires, men vil da heller ikke takke nej til at prøve det.

Jeg har godt kunnet tænke mig at prøve Thurn og Taxis, så det er i hvert fald en mulighed. Ellers har Stony en hel del spil, jeg godt kunne tænke mig at prøve, så mon ikke det burde være muligt at finde noget alle gerne vil spille.

- Martin
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

peskjens wrote:Jeg kan evt. medbringe Thurn and Taxis og Elesund, som jeg lige har indkøbt, men ikke fået spillet endnu.
Hvis du har en forhåbning om at blive introduceret for dem, vil jeg bare gøre opmærksom på at jeg ganske vist har spillet dem, men især Thurn und Taxis er efterhånden så længe siden, at det vil komme til at knibe. Elasund vil jeg nok bedre kunne klare.
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Hvis du har en forhåbning om at blive introduceret for dem, vil jeg bare gøre opmærksom på at jeg ganske vist har spillet dem, men især Thurn und Taxis er efterhånden så længe siden, at det vil komme til at knibe. Elasund vil jeg nok bedre kunne klare.
Ok, men ved hjælp af hårdt hjemmearbejde vil jeg evt. selv kunne introducere Thurn und Taxis :)

Stony, hvad vil du foreslå, at vi skal spille?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Bare noget der er bred stemning for. :)

Jeg vil mene vi burde kunne nå både AoE III og Thurn und Taxis, såfremt det bliver det valgte. Bare folk så er opmærksomme på at det godt kan blive midnat eller over før vi er færdige.
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Stony wrote:Bare folk så er opmærksomme på at det godt kan blive midnat eller over før vi er færdige.
Den er jeg helt med på.. :wink:
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Post by peskjens »

Jamen, så er jeg også med på den ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9189
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg vil være klar kl. 18.00. Så kan I bare dukke op så tæt på som I nu kan.

Såfremt der ikke er blevet læst op på Thurn und Taxis, er det ikke nogen katastrofe. Så finder vi nok noget andet i mit spil-skab, som kan komme på bordet istedet. :)
Post Reply