Månedens spiloplevelse september 2023

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Månedens spiloplevelse september 2023

Post by Frouvne »

September blev en meget fokuseret spilmåned for mit vedkommende, hvor et spil overskyggede alle andre. Vi spillede Crokinole over et halvt hundrede gange og det syntes jeg også har afpejlet sig både i vores spilforståelse og teknik. Age of Innovation var et interessant møde og om ikke andet har det rippet op i min lyst til at få Gaia Project på bordet igen. Freelancers: A Crossroads Game var ligeledes et rigtig interessant møde. Et par fine historier fortalt på fineste vis ... og ofte på ret morsom vis. Jeg håber, at få spillet de resterende historier ... og så er det nok et spil, der vandrer videre til en ny ejer. Crokinole var uden sammenligning det spil, der fyldte mest op både i mit sind og som det spil der oftest fyldte spilbordet.


Crokinole - 59
Hard to Get - 3
Age of Innovation - 2
Freelancers: A Crossroads Game - 2
Guess Who? - 2
Crokinole Cards - 1
Dr. Microbe - 1
Finders Keepers! - 1
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Månedens spiloplevelse september 2023

Post by Gunness »

Red7 - 5
Hive - 4
Beast - 3
The Light in the Mist - 2
The Ratcatcher: The Solo Adventure Game - 2
Timeline: Inventions - 2
The Castles of Burgundy: Special Edition - 1
Gugong - 1
Kemet: Blood and Sand - 1
Love Letter - 1
Modern Art - 1
Pickomino - 1
Tides of Time - 1

Det er klart Beast, der løber med præmien denne gang, og jeg ser frem til at dykke mere ned i det. Men ellers var det også fedt at få prøvet Kemet igen, at få taget hul på The Ratcatcher, og at få lov til at lege med den flotte udgave af Castles of Burgundy (men det er også helt fint, at det ikke er mit spil)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Månedens spiloplevelse september 2023

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Sun Oct 01, 2023 8:16 pm[...] Det er klart Beast, der løber med præmien denne gang, og jeg ser frem til at dykke mere ned i det. [...]
Planen er, at vi skal prøve det i morgen til den ugentlige spilaften, og nu tænker jeg så, at jeg kan justere forventningerne lidt op. :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Månedens spiloplevelse september 2023

Post by Gunness »

Som skrevet... drafting-delen er næsten lige så vigtig som hidden movement-delen. Bare så I har den rette tilgang :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply