Hvad har du spillet i dag? Oktober 2012

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Hvad har du spillet i dag? Oktober 2012

Post by Brichs »

Jeg fik spillet et spil 2-spillers Alien Frontiers med Factions udvidelsen i går. Jeg er rigtig glad, selvom det lidt virker som om at faktionerne er meget sjovere i et fler-spillers spil. De nye faktioners evner virker rimelig balanceree (i hvert fald dem vi fik prøvet og læst på), og de nye Alien Tech kort virker meget powerful, men er til gengæld dyre at bruge.
Der er også komet hemmelige agendaer med - altså, nye måder at få sejrspoint på. Det kan være meget sjovt at optimere sit spil på at få to nye terninger i éen tur, eller tilsvarende mærkelige sager, for at få flere point - det er sjovt at spille, og man opdager pludseligt nye taktikker, der virker utroligt effektive i almindeligt spil. 8.5/10
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Oktober 2012

Post by Frouvne »

Måneden blev for mit vedkommende afsluttet med genoplivningen af Innovation samt et enkelt spil af h.h.v. Seasons og Suburbia. Innovation er et af de spil, jeg ikke kan forestille mig, at jeg nogensinde bliver træt af, så det var selvfølgelig al for lang tid siden det sidst har været spillet. Suburbia virkede som et rigtig fornuftigt spil, der bestemt ville være værd at prøve igen en anden gang, men på den anden side dog ikke et spil der udmærker sig så meget, at jeg nødvendigvis må eje det. Seasons er stadig et ganske hyggeligt spil, jeg tror, der nok skal blive populært i relativt brede kredse. Ikke noget stort, men let tilgængeligt og ganske tilforladeligt.
frouvne, administrator

Image
Post Reply