Interesse for sam-køb af Eminent Domain?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Interesse for sam-køb af Eminent Domain?

Post by Mik »

Ja så er båden landet med de første æsker.
Desværre er der ingen garanti for at der overhovedet afskibes nogle af disse til Europa, så vi kan stadig få lov til at vente i utålmodighed, medens andre vil more sig med spillet i USA...
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Interesse for sam-køb af Eminent Domain?

Post by Frouvne »

Mik wrote:[...] så vi kan stadig få lov til at vente i utålmodighed, medens andre vil more sig med spillet i USA...
Ja, det er vist den sørgelige historie om dette Kickstarter-projekt; det prioriteres åbenbart ikke så højt, at dem der oprindeligt var med til at finansiere projektet også skal være blandt de første, der spiller det. Egentlig gør det mig ikke så meget, da jeg har rigeligt af andre spil at kaste mig over, men der er selvfølgelig nogle principper på spil og nu er det efterhånden rigtig lang tid siden de første eksemplarer af spillet blev solgt.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Interesse for sam-køb af Eminent Domain?

Post by Mik »

Det generer sådan set heller ikke mig.
Og nu venter jeg spændt på om den pakke som blev afsendt i går, nu også når at blive leveret inden jeg rejser søndag 8 dage.
Men heldigvis har jeg da nu et forsendelsesnummer, så jeg kan bede UPS om at gemme pakken til mig - så nu er det bare at vente! :)

Så, Legius: med lidt held kan du måske nå at få spillet inden jeg rejser. Ellers må du vente på at jeg kommer hjem.
Image
Post Reply