Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Helle wrote:Hvad kan gøre dig meget meget irriteret, når du spiller brætspil ????
Folk, der whiner og brokker sig helt vildt undervejs. Eller som spiser fedtede ting og tørrer det ud over hele spillet.
Helle wrote:Et spørgsmål mere herfra ... hvad går du ellers og sysler med i fritiden???
Altså, det ved du da godt ;)
Træning, rollespil, liverollespil, læse bøger, madlavning, se film og spille computer. Nu har vi fået en større have, så det vil måske også være en god idé at interessere sig lidt mere for havebrug, men jeg har absolut ikke grønne fingre!
Frouvne wrote: Hvis en smule tema (som i LotR) kan pifte et spil tilpas meget op til at du kan spille det, hvad syntes du så om: ChessBoxing?
Hæhæhæ! :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] Jeg skal nemlig ikke have nogen i denne omgang - vilde indkøb er udsat, indtil vi stoler på, at det planlagte budget også passer med virkeligheden ;)
Hvis ikke økonomi betød noget, hvilke spil mangler du så mest desperat i din samling?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Hvis ikke økonomi betød noget, hvilke spil mangler du så mest desperat i din samling?
Bumbum. Den er lidt svær, eftersom jeg ikke har fulgt supergodt med i udgivelserne de sidste månederda jeg har haft travlt med andre ting. Det er jo ikke ligefrem fordi, vi mangler spil, men hvis jeg kunne grabbe fat i en række spil uden at tænke på priser, så vil jeg gerne have fat i Master Thieves, for det er superlækkert og kan spilles med mange af dem, der besøger os. Desuden har jeg en fordom om, at Aliens og Star Wars: The Queen's Gambit er gode spil, men jeg nægter at betale så mange penge for en udgave, som de brugte efterhånden er oppe i. Og så selvfølgelig Monsterpocalypse, som ser så røvsejt ud!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] Og så selvfølgelig Monsterpocalypse, som ser så røvsejt ud!
Det tror jeg sjovt nok også ville være mit valg under de nævnte vilkår! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Frouvne »

Til lykke med dagen, Andrea! Hvilke spil stod på ønskesedlen i år?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Til lykke med dagen, Andrea! Hvilke spil stod på ønskesedlen i år?
Mange tak! Det er jo herligt, at solen skinner, når jeg skal på arbejde i ni timer i dag! :shock:
*mumler*

Der stod ingen brætspil på ønskesedlen i år. Faktisk gør der sjældent det, for familien handler ikke på nettet og bor ikke i nærheden af brætspilsbutikker, så jeg foretrækker selv at købe dem.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Sir William »

Har 2 meget små spørgsmål - håber ikke de er for "personlige"

Da du mødte din mand - håber det er ok at jeg kalder ham mand og dermed gør ham til en genstand relateret til dig - havde I så begge lige stor interesse for brætspil og hvem havde den største samling af spil med ind i forholdet?

Også tillykke herfra!
Last edited by Sir William on Thu Mar 04, 2010 10:41 am, edited 1 time in total.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Helle »

Hæ, jeg synes jo nok, at det var i dag ... jeg vil gerne spørge:

Hvordan lyder opskriften/opskrifterne på den/de kager, som du bager til dine gæster?

Og så tillykke igen i øvrigt ...
User avatar
Lise Sand
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 269
Joined: Mon Jun 16, 2008 11:42 am

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Lise Sand »

Tillykke med fødselsdagen Andrea :D

Hvordan vil du beskrive din ynglingsdrage? Hvis du helt selv skulle vælge og ikke behøvede at tage højde for de restriktion der normalt ligger i drager?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Stony »

Ja, stort tillykke med dagen.
Lise Sand wrote:Hvordan vil du beskrive din ynglingsdrage? Hvis du helt selv skulle vælge og ikke behøvede at tage højde for de restriktion der normalt ligger i drager?
Må vi gætte? Den skal være blå, og den skal... ligne en delfin med dragevinger... Og ånde små zombier. Ja!

Hvis du magisk kunne fjerne en egenskab (fysisk eller mental) hos dig selv, og erstatte den med en anden. Hvad ville du så vælge?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Sir William wrote:Har 2 meget små spørgsmål - håber ikke de er for "personlige"

Da du mødte din mand - håber det er ok at jeg kalder ham mand og dermed gør ham til en genstand relateret til dig - havde I så begge lige stor interesse for brætspil og hvem havde den største samling af spil med ind i forholdet?

Også tillykke herfra!
Mange tak :)

Min bedre halvdel mødte jeg gennem liverollespil, og vi havde begge to et ret afslappet forhold til brætspil. Det var ikke noget, vi dyrkede på det tidspunkt, og nogen reel samling var der ingen af os, der havde. Men for fire (?) år siden var jeg på Fastaval (rollespilskongres i Århus) og faldt her over Betrayal at House on the Hill. Jeg har en svaghed for horrorfilm og kunne ikke stå for det, da det var på tilbud - og derefter gik det stærkt med vores interesse for brætspil! Jeg er helt klart den, der interesserer mig mest for, hvad der kommer, og hvad der skal købes. Jens kan til gengæld bruge lang tid på at læse regler og er også den, der er bedst til at forklare dem :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Helle wrote:Hæ, jeg synes jo nok, at det var i dag ... jeg vil gerne spørge:
Hvordan lyder opskriften/opskrifterne på den/de kager, som du bager til dine gæster?
Og så tillykke igen i øvrigt ...
Taark :)

I forbindelse med min fødselsdag? Der bager jeg ikke, for jeg har planlagt en isdessert i morgen, når mine forældre kommer på besøg. Til gengæld skal jeg lave fødselsdagskage til svigerfar på lørdag, og der har jeg ikke hele opskriften på plads endnu :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Lise Sand wrote:Tillykke med fødselsdagen Andrea :D
Hvordan vil du beskrive din ynglingsdrage? Hvis du helt selv skulle vælge og ikke behøvede at tage højde for de restriktion der normalt ligger i drager?
Taktak :D
En drage skal jo være elegant og farlig på samme tid. I modsætning til hvad Fjolle-Stony skriver, så skal en drage ikke nødvendigvis være blå - jeg hælder faktisk mere til røde og grønne drager (selvom de blå nu også kan være flotte). Jeg må finde nogle billedeksempler i aften eller i morgen, men generelt kan jeg sige, at Larry Elmore plejer at male nogle fantastiske drager :)
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Andrea »

Stony wrote:Ja, stort tillykke med dagen.
Må vi gætte? Den skal være blå, og den skal... ligne en delfin med dragevinger... Og ånde små zombier. Ja!

Hvis du magisk kunne fjerne en egenskab (fysisk eller mental) hos dig selv, og erstatte den med en anden. Hvad ville du så vælge?
Du kan selv være en delfin ;)
Må man godt fjerne negative egenskaber? For så vil jeg da klart fjerne mit nedsatte syn (underforstået at det så er perfekt) og erstatte det med evnen til at telepatere! Damn, hvor kunne det være rart både at spare rejseudgifter og rejsetid i samme hug!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Månedens Bruger: Andrea - marts 2010

Post by Stony »

Andrea wrote:Må man godt fjerne negative egenskaber? For så vil jeg da klart fjerne mit nedsatte syn (underforstået at det så er perfekt) og erstatte det med evnen til at telepatere! Damn, hvor kunne det være rart både at spare rejseudgifter og rejsetid i samme hug!
???
Telepatere = Teleportere ?
Sidst spillet:
Image
Post Reply