Djengis Con - VII spilplanlægning

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Michael_W
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Mon Sep 26, 2011 11:16 am
Favoritspil: EuroGames med dybde
Location: Kirke Hyllinge, Lejre

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Michael_W »

Michael_W wrote:
Stony wrote:
Michael_W wrote:Til dem som er til de lidt tungere euros introducerer jeg gerne:
The gallerist; modul 1
Madeira; modul 2
Kanban; modul 3
Nippon; modul 4
Orleans; modul 5
Jeg er ikke helt sikker på om dette er en forespøgsel til om der er nogen interesserede, eller om du vil have dem skrevet i skemaet. Hvis det sidste er tilfældet, må du gerne angive hvor mange der kan være med i hvert spil.
Ok, jeg prøver igen;
Modul 1: The Gallerist; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 2: Madeira; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 3: Kanban; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 4: Nippon; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
Modul 5: Orleans; Michael; (ledig); (ledig); (ledig)
På droppe Madeira (modul 2) samt Orleans (modul 5), da jeg er har overtaget Mydes plads i de to moduler. Jeg planlægger dog at få spillet alle ovennævnte spil mellem modulerne, og bibeholder samtidigt tilbuddet om introduktion til "The Gallerist", "Kanban" og "Nippon" for alle dem som endnu ikke har meldt sig til moduler.
Image
User avatar
Michael_W
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 33
Joined: Mon Sep 26, 2011 11:16 am
Favoritspil: EuroGames med dybde
Location: Kirke Hyllinge, Lejre

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Michael_W »

Sir William wrote:
Michael_W wrote:
BlueSwan wrote: Heavy euros! Me like! Hvis du havde været ude fra start af havde jeg været frisk på langt det meste her! :D
Er sikker på at vi nok skal finde tid mellem modulerne til et spil eller to;)
Er også frisk på alle 5, gerne uden for modulerne :D
Fantastisk, foreslår at vi slår hovederne sammen efter modulerne fredag el. lørdag aften
Image
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Affenberg »

BlueSwan wrote:Er der nogen der har en plan for hvordan den Patchwork turnering skal forløbe?
Allan skrev følgende, da han kom med forslaget:
Frouvne wrote:Kunne der være interesse for hen over week-enden at lave en lille Patchwork-turnering? Alt efter hvor mange der er interesseret kan det enten være alle-mod-alle eller små puljer. Ideen er ikke at bruge et modul til det, men i stedet at afvikle spillene, når der er hul til det. Jeg er i øvrigt mega-dårlig til det, men syntes spillet er rigtig godt skruet sammen, så det er (for mig) udelukkende for at have en hyggelig lille turnering.
Jeg tager i øvrigt også mit eksemplar med.
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Nissi »

Jeg vil gerne tage den sidste plads på Mombasa i Modul 1.
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by AndersC »

Der er stadig plads til 1 eller 2 mere til Fury of Dracula lørdag eftermiddag, modul 3 :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Michael_W wrote:
Sir William wrote:
Michael_W wrote: Er sikker på at vi nok skal finde tid mellem modulerne til et spil eller to;)
Er også frisk på alle 5, gerne uden for modulerne :D
Fantastisk, foreslår at vi slår hovederne sammen efter modulerne fredag el. lørdag aften
Ja gerne, om muligt!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Stony »

Så håber jeg at jeg har fået alle opdateringer med. Jeg lukker for tilmeldingerne, da jeg snart printer listerne ud. Herfra må folk vente med at tilmelde sig, til vi er i Lerbjergcenteret, og så sker det på fysiske papirs-lister med blyant eller kuglepen. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Frouvne »

BlueSwan wrote:Er der nogen der har en plan for hvordan den Patchwork turnering skal forløbe?
Der er ikke en endelig plan for det - jeg vil gerne lige se om der er et par sidsteøjebliks tilmeldinger eller frafald i eftermiddag. Jeg tænker måske en cupturnering kan være lidt ærgerlig for dem, der måtte udgå i første runde, så jeg kunne forestille mig, at jeg ender med at lave nogle små puljer. Vinderne af disse kan så spille en cupturnering. Alternative modeller er meget velkomne.

P.t. ser deltagerlisten så vidt jeg kan se det således ud: Frouvne, Affenberg, APK, Tigrillo, Sir William, BlueSwan, Larsine, Jeppe, TerrifiedTuna og Vivi
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by Stony »

Ovenpå jeres Patchwork turnering, måtte jeg lige smide denne på. Jeg tog et spil på iPad'en. Bare mod AI'en.

Nul huller. Så det kan lade sig gøre. :)

Image
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con - VII spilplanlægning

Post by BlueSwan »

Jeps, har også gjort det én gang i et IRL spil.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply