Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Stony »

Hansn wrote:Jeg stiller da gerne bil til fra Frederiksberg, der er plads til 3 personer. Skriv en privat besked til mig, så tager vi den derfra. :D
Nu kan det jo være at du har en meget rummelig bil, men jeg håber du har med i planlægningen, at hver person sædvanligvis vil medbringe:
Dyne/sovepose ( plus hovedpude)
Taske med skiftetøj m.m.
Diverse spil.

...Så bagagerummet kan ret hurtigt blive fyldt op.

Såfremt du ejer en mini-bil, ville jeg nok vælge at sætte passagerloftet ved 1 eller 2. :) (Men jeg har så også planer om at medbringe forholdsvis mange spil.)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Bugge »

Jeg regner også med at tøffe derned af i min dyt, og kan have plads til 1-2 personer fra Søborg og omegn.

Søren
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Sir William »

Jeg kan tilbyde at samle folk op fra en eller anden station.

Kører dog direkte fra arbejde (Kalundborg) og til DC, men kører så den modsatte vej om søndagen. Men skulle kunne tage folk med til Roskilde om søndagen og om lørdagen kan jeg hente på en lokal station (Ved ikke hvilken der er tættest).

Har en Station Car med masser af plads, skal bare lige vide på forhånd så børnesæderne kan blive fjernet inden jeg kører om fredagen. Skriv en PM.
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Logos32 »

Hansn wrote:
Stony wrote:DC-18

Vær opmærksom på den nye lokalitet ikke ligger superoptimalt fra et "Offentlig Transport" perspektiv. Jeg tænker at der nok er nogen der med fordel kan forsøge at aftale samlet transport med folk der kommer i bil.
Jeg stiller da gerne bil til fra Frederiksberg, der er plads til 3 personer. Skriv en privat besked til mig, så tager vi den derfra. :D
Jeg vil meget smide noget mønt efter benzin og køre med fra Frederiksberg, har sendt en besked 8)
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Affenberg »

Hansn wrote:Jeg stiller da gerne bil til fra Frederiksberg, der er plads til 3 personer. Skriv en privat besked til mig, så tager vi den derfra. :D
Jeg har også sendt en besked til dig! :)
Håber at du stadig har plads i din guldkaret. :D
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Hansn »

så er frederiksberg bilen fyldt.
jeg tager affenberg, chr88 og logos med.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by digter »

Sir William wrote:Jeg kan tilbyde at samle folk op fra en eller anden station.

Kører dog direkte fra arbejde (Kalundborg) og til DC, men kører så den modsatte vej om søndagen. Men skulle kunne tage folk med til Roskilde om søndagen og om lørdagen kan jeg hente på en lokal station (Ved ikke hvilken der er tættest).

Har en Station Car med masser af plads, skal bare lige vide på forhånd så børnesæderne kan blive fjernet inden jeg kører om fredagen. Skriv en PM.
Jeg tror gerne jeg vil tage en plads om søndagen til Trekroner-Roskilde?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Stony »

DC-16

Når du pakker spil, kan det være godt at have et ekstra spil eller to med, som højst varer 1-1½ time, og som du selv kender reglerne til. Den slags spil plejer nok at kunne komme på bordet, når man er færdig med "hovedretten" i et givent modul.

Kundgør evt. de spil du medbringer i planlægningstråden, så andre er klar over at de ikke behøver medbringe lige præcis det spil.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Stony »

Så kan vi også byde min bror Søren velkommen ombord. Det har nu også kun taget flere år at overtale ham til at prøve. :lol:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Uhre
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 394
Joined: Sun Apr 13, 2014 3:02 pm
Favoritspil: Carcasonne, Robo Rally
Location: Tåstrup

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Uhre »

Godt klaret... og også på tide :-)
Image

- Common sense is not so common
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Taibi »

Af hensyn til egen planlægning, så vil vi gerne høre lidt mere om menuen hvis muligt. Min kone er desværre allergisk overfor citrus- og peber-frugt. Vi tænker, at det mest kunne være i forbindelse med en evt. suppe fredag aften det kunne blive en udfordring måske?

Vi er naturligvis forberedte på evt. selv at være en del af løsningen ved at tage egen mad med hvor det måtte være nødvendigt.

Tak.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Stony »

Taibi wrote:Af hensyn til egen planlægning, så vil vi gerne høre lidt mere om menuen hvis muligt. Min kone er desværre allergisk overfor citrus- og peber-frugt. Vi tænker, at det mest kunne være i forbindelse med en evt. suppe fredag aften det kunne blive en udfordring måske?

Vi er naturligvis forberedte på evt. selv at være en del af løsningen ved at tage egen mad med hvor det måtte være nødvendigt.

Tak.
Jeg tænker at det må være muligt at komme rundt om. Jeg vender retur når jeg har fået opskriften til fredagens aftensmad.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Stony »

...og for øvrigt:

DC-10!

Nu er der ikke længere til DC, end at selv de mindste kan tælle ned til det, for nu kan man gøre det på fingrene. :)

(Ja, jeg er lidt ekstra hyped over DC i år. Jeg er spændt på at få taget hul på den nye lokation.)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Larsine »

Hvad med den praktisk planlægning. Du snakkede om en tråd til det, eller venter det til selve DC?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con VI - d. 10-12 April 2015

Post by Helle »

Stony wrote:
Taibi wrote:Af hensyn til egen planlægning, så vil vi gerne høre lidt mere om menuen hvis muligt. Min kone er desværre allergisk overfor citrus- og peber-frugt. Vi tænker, at det mest kunne være i forbindelse med en evt. suppe fredag aften det kunne blive en udfordring måske?

Vi er naturligvis forberedte på evt. selv at være en del af løsningen ved at tage egen mad med hvor det måtte være nødvendigt.

Tak.
Jeg tænker at det må være muligt at komme rundt om. Jeg vender retur når jeg har fået opskriften til fredagens aftensmad.
Der er ingen peberfrugt eller citrus men paprika..... Hvordan ligger det med det?
Paprika er svær at komme udenom.
Post Reply