Star Realms til mange platforme

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
DMP
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 56
Joined: Sun Mar 09, 2008 2:32 pm
Location: Odense

Star Realms til mange platforme

Post by DMP »

Hej nu kan man spille deckbuilding spille Star Realms på de fleste platforme bl.a. pc her http://starrealms.com/ kan også hentes på AppStore.
Det er gratis at spille mod AI, men koster ca. 28-30 kr. hvis man vil spille online mod andre....

Hvis man vil udfordre mig, hedder jeg DirchMP der på :)
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Realms til mange platforme

Post by 40crew »

Jeg har hentet det til iOS, og også købt spillet. Der står at man så har mulighed for at unlocke det på alle platforme. Men ved du hvordan jeg unlocker det på PC'en? Har ikke kunne finde svar online, og de har ikke svaret på mine henvendelser.

Jeg hedder fyrrecrew.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Star Realms til mange platforme

Post by digter »

40crew wrote:Jeg har hentet det til iOS, og også købt spillet. Der står at man så har mulighed for at unlocke det på alle platforme. Men ved du hvordan jeg unlocker det på PC'en? Har ikke kunne finde svar online, og de har ikke svaret på mine henvendelser.

Jeg hedder fyrrecrew.
Play Online -> tryk på dit profilnavn -> Restore purchases
Image
User avatar
DMP
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 56
Joined: Sun Mar 09, 2008 2:32 pm
Location: Odense

Re: Star Realms til mange platforme

Post by DMP »

40crew wrote:Jeg har hentet det til iOS, og også købt spillet. Der står at man så har mulighed for at unlocke det på alle platforme. Men ved du hvordan jeg unlocker det på PC'en? Har ikke kunne finde svar online, og de har ikke svaret på mine henvendelser.

Jeg hedder fyrrecrew.
Hvis du har brugt din registration code, skal du bare logge in med brugernavn og password på pc'en
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Realms til mange platforme

Post by 40crew »

Tak :-)
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Star Realms til mange platforme

Post by 40crew »

DMP wrote:Hej nu kan man spille deckbuilding spille Star Realms på de fleste platforme bl.a. pc her http://starrealms.com/ kan også hentes på AppStore.
Det er gratis at spille mod AI, men koster ca. 28-30 kr. hvis man vil spille online mod andre....

Hvis man vil udfordre mig, hedder jeg DirchMP der på :)
Jeg var slet ikke klar over at der var a-synkront gameplay. Jeg har netop set din challenge, og accepteret den :)
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Star Realms til mange platforme

Post by Foppwin »

Er jeg den eneste der faktisk synes at spillet er en smule kedeligt?

Så hellere en omgang Tyrant Unleased.
Danny

Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Star Realms til mange platforme

Post by digter »

Foppwin wrote:Er jeg den eneste der faktisk synes at spillet er en smule kedeligt?

Så hellere en omgang Tyrant Unleased.
Jeg synes det er et fantastisk spil. En af mine favoritter. Jeg synes dog at spillet mister en del af charmen i den digitale version. Så meget at jeg ikke rigtig gider spille det mere på den måde. Sådan har jeg det dog med de fleste brætspil.

Så for mig er sammenligningen med et andet digitalt spil lidt irrelevant :)

Edit: Nu har jeg lige læst lidt om Tyrant Unleased så vidt jeg kan forstå, så er det ikke engang en dekcbuilder i traditionel forstand men mere et CCG? Så kan jeg vel lige så godt spille Hearthstone? Den slags spil er jeg slet ikke interesseret i.
Image
Post Reply