Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Var en tur i Fantask for at hente Adv. 5 udvidelsen til Pathfinder.
Fik så i tilgift Wil - en ny promo Leder til 7 Wonders.

Og endelig købte jeg Instanbul, som er et ganske godt Rüdiger Dorn spil fra Pegasus..
Jeg spillede det 3 gange på The Gathering, og kunne åbenbart ikke undvære det...
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

I dag har jeg modtaget to eksemplarer af Raiders of the Lost Tomb

Et eksemplar er til salg...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14646
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 463 times
Been thanked: 665 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Modtog Splendor idag og der gik ikke mange timer før det var på bordet! En umiddelbar succes! Tak for anbefalingen, Mik! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Et besøg i Fantask resulterede i køb af Steam Map Expansion #4
samt Eldritch Horror Expansion: Forsaken Lore
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt idag?

Post by 40crew »

Jeg slæbte konen med i Faraos i lørdags, og vi fik kigget på en masse spil der har fremtidig interesse. Hun er stærkt begejstret for Game of Thrones, så vi tog LCG udgaven med hjem. Fik spillet et enkelt spil lørdag aften, og det "kun" lidt over 3 timer at komme igennem.

Der er mange komplekse regler, selvom jeg har spillet en smule magic igennem årene. Jeg håber vi kan få prøvet igen i aften, og det falder os lidt lettere, så vi kan bibeholde interessen for spillet.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Der var travlhed omkring dørklokken i dag, da hele to forskellige pakkebude ville op til mig på samme tid!

Fra England ankom Castle Dice, som er et Kickstarterspil jeg prøvede i USA: Udvælg terninger som går i en fælles pulje, og så håb at du får lov til at få de resultater då håbede på, for at opbygge de borgdele du har brug for at øge dine vinderchancer.

Fra Tyskland ankom det seneste spil fra Hans im Glück: Helios, som jeg også prøvede i USA.
Og i samme pakke fik jeg også 800 plastlommer samt 30 års jubilæumsudgaven af 6 Nimmt.
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3744
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 21 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Puha, der har da sneget sig et spil eller to ind i samlingen her på det sidste:

- Sherlock Holmes Consulting Detective (den nye* udgave)
- Red Winter: The Soviet Attack at Tolvajärvi, Finland – 8-12 December 1939 (mundret navngivet krigspil om et slag i Vinterkrigen, fra GMT)
- Days of Battle: Golan Heights (VPG)
- Cuba: The Splendid Little War (VPG)

(*: I hvert fald nyere end min Sleuth Publications version fra starten af firserne... :) )

Og i forbindelse med en tur med familien til London, kom jeg i Orc's Nest på Earlham St. og kunne købe en souvenir til mig selv:

- Eldritch Horror: Forsaken Lore
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5132
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 510 times
Been thanked: 567 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Mit eksemplar af Agents of SMERSH: Swagman's Hope ankom via hr. Frouvne.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt idag?

Post by 40crew »

Jeg har købt et Marvel Dice Master set samt 8-16 boosters (kommer an på om jeg kan få rettet min ordre til).

edit: og måske er produkterne så slet ikke på lager alligevel.
edit2: Spillet er slet ikke på lager, selvom de ikke skriver det på deres side. Så de betragter mit køb som en prepurchase og sætter mig i kø (kan ikke garantere at der er nok i næste levering, som de iøvrigt ikke ved hvornår er). Flot.

Håber bare de gider tilbagebetale beløbet med det samme...
Last edited by 40crew on Wed May 21, 2014 12:36 pm, edited 2 times in total.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

Gunness wrote:Mit eksemplar af Agents of SMERSH: Swagman's Hope ankom via hr. Frouvne.
Hmmnn jeg har ikke hørt noget til det
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Hvad har du købt idag?

Post by JoelP »

JoelP wrote:
Gunness wrote:Mit eksemplar af Agents of SMERSH: Swagman's Hope ankom via hr. Frouvne.
Hmmnn jeg har ikke hørt noget til det
Men det har jeg nu :) Hurra!
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Efter jeg fik prøvet det hos Robert for nyligt, kom jeg til at købe Knizia's Kingdoms; det kom igår fra hyggeonkel i en fin ny udgave med rigtige plastikslotte.
Til gengæld er brættet blevet blæst lidt unødvendigt op i størrelse, i forhold til den gamle udgave.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt idag?

Post by 40crew »

Naivt havde jeg håbet at kunne finde Marvel Dice Masters til weekenden, men har indset at det var for godt til at være sandt, at det skulle være opsnuseligt.

Istedet har jeg bestilt Mice and Mystics, som forhåbentlig kommer allerede i morgen. Jeg kan godt lide ideen om en dungeon crawler, og jeg håber at temaet kan være med til at holde konen interesseret også.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Hvad har du købt idag?

Post by 40crew »

Stødte på en tråd på reddit.com/r/boardgaming hvor der blev spurgt efter et 5$ kickstarter spil. En flink bruger fandt kickstarter linket og jeg kiggede interesseret med. Det var et micro worker placement spil som kan spilles på 25 minutter, og hedder Province. Man kan så stadig købe det på http://laboratory.vg/ for 7$ leveret til døren her i Danmark, så jeg kunne ikke lade være med at bestille det også.
Image
Hansn
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Mon Apr 07, 2014 12:55 pm
Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.

Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe.
Location: Frederiksberg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Hansn »

Tog mig endelig sammen og købte Twilight Imperium og de to udvidelser brugt, til trods for at jeg høre historier om at spillet har en en tendens til at strække sig over flere dage og at reglene er kompliceret og at regelbogen ikke gør det lettere at forstå.

Så hvis der er nogle i København område som har lyst til at sætte tid af til en TI3 oplevelse i den nærmeste fremtid, så er jeg klart på at få arrangeret noget.
Post Reply