Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Rune Petersen »

Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Så at Necromancer Island var kommet til salg igen hos Days of Wonder, så det hapsede jeg sgu lige da det var den eneste udvidelse jeg manglede :)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Larsine »

Torcida wrote:Så at Necromancer Island var kommet til salg igen hos Days of Wonder, så det hapsede jeg sgu lige da det var den eneste udvidelse jeg manglede :)
Og den eneste der absolut ikke er værd at spille.
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Hvad har du købt idag?

Post by pytman »

Thomas her inde fra var så venlig at levere Masqurade til mig så det glæder jeg mig til at få prøvet her henover julen.. :D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

I den forgangne uge modtog jeg LOKA: A Game of Elemental Strategy og udvidelsen Keyflower: The Farmers.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Den anden dag fik jeg spillet Descent 2nd edition (lånt eksemplar) med sønnike, og det var sjovt nok til at jeg måtte have mit eget eksemplar.

webhallen.dk havde spillet til 409,- og Labyrinth of Ruin-udvidelsen røg også med i posen.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Mik »

Godt nok ikke hentet endnu - men i eftermiddag går jeg lige forbi Fantask for at hente udvidelsen til Fortune & Glory: Treasure Hunters
samt Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Rune Lords - The Hook Mountain Massacre Adventure Deck.
Da dette er det tredie eventyr i serien, kan vi endelig begynde at fjerne nogle af de mange basiskort vi har båret rundt på alt alt for længe nu!
Hurraaa!
Image
Torcida
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Sun Sep 04, 2011 11:38 am
Location: Karlslunde

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Torcida »

Har fået en mail om at The Book Depository har sendt min bestilling på PACG - The Hook Mountain Massacre Adventure Deck.
Der går selvfølgelig lige en del dage før jeg har det og sikkert længere end normalt grundet julen, men det går nok :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Freedom: The Underground Railroad
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Frouvne wrote:Freedom: The Underground Railroad
Det må da vist på bordet så snart som muligt :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg var blevet lidt interesseret i FFG's coop shooter Gears of War: The Boardgame, og det lykkedes mig at få fat på et billigt, men til gengæld også ret smadret eksemplar - så kan jeg da prøve det! :)

I går anskaffede jeg mig også Agricola: All Creatures and even More Buildings Great and Small and Greater and Smaller, eller hvad hulen den anden udvidelse til det lille to-personers Agricola hedder.

... Og et sæt ekstraterninger til Descent.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

Gunness wrote:
Frouvne wrote:Freedom: The Underground Railroad
Det må da vist på bordet så snart som muligt :)
Du skal være meget velkommen til at deltage!
Jens_Hoppe wrote:Jeg var blevet lidt interesseret i FFG's coop shooter Gears of War: The Boardgame, og det lykkedes mig at få fat på et billigt, men til gengæld også ret smadret eksemplar - så kan jeg da prøve det! :) [...]
Hov, det lyder som et spil, jeg måske kunne få gjort min søn interesseret i! Du må endelig dele dine erfaringer!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

Mit "supreme" eksemplar af Euphoria: Build a Better Dystopia landede i går aftes. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til at modtage et spil. Jeg regner med at få det på bordet i aften, men indtil videre er jeg i hvert fald imponeret over materialerne: slipcover til æsken (fantastisk idé), custom-terninger, gennemført grafik og rigtig lækre komponenter (de små guldbarrer føles virkelig ægte!). Det er ikke bare imponerende af et Kickstarter, det er bare imponerende. Punktum. Nu håber jeg, at spillet kan leve op til mine forventninger, men de første rapporter er positive :)

Image
Image
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Jens_Hoppe »

Så dumpede der sørme et eksemplar af Ragnar Brothers' nye Promised Land: 1250-587 BC civ-spil ind ad døren i dag. Det glæder jeg mig til at prøve!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Gunness »

@Jens: det ser jeg frem til at høre mere om. Havde overvejet at backe set :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply