Spil sælges

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Spil sælges

Post by JesperB »

Efter et shopping spree how boardgamer, Amazon og Dragons Lair har jeg nogle titler der skal væk fra hylderne og finde bedre hjem :o)

Zombiecide - spillet 1 gang: 450,- SOLGT
Zpocalypse - spillet 1 gang: 300,-
Civilization + første udvidelse, spillet 2 gange (udvidelsen aldrig brugt men pakket sammen med grundspillet): 400
Superdungeon Explore - enkelte figurere limet, aldrig spillet: 500
World of warcraft the board game - Epic size kasse - spillet 2 gange: 200 SOLGT
Settlers of Cata - Elasund - spillet 2 gange: 150
Tomb Cryptmasters - spillet 1 gang: 150
Ascension - spillet 2 gange: 150

Spillene kan hentes i Daugård eller Horsens på hverdage, eller kan sendes med købers regning.

MvH
/Jesper
Last edited by JesperB on Fri Aug 30, 2013 12:32 pm, edited 1 time in total.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Spil sælges

Post by Michael_Olsen »

JesperB wrote:World of warcraft the board game - Epic size kasse - spillet 2 gange: 200
...
Spillene kan hentes i Daugård eller Horsens på hverdage, eller kan sendes med købers regning.
Jeg snupper gerne World of Warcraft. Jeg sender en PM.
Image
Kentholomew
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 65
Joined: Thu Mar 03, 2011 9:56 pm
Favoritspil: Descent og lignende RPG/D&D-spil
Location: Randers

Re: Spil sælges

Post by Kentholomew »

Har sendt PB
Hav0ked
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Mon Feb 20, 2012 5:11 pm
Location: Vejle

Re: Spil sælges

Post by Hav0ked »

PB sendt ang. Zombicide:)
shadowdale
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 58
Joined: Fri Feb 10, 2012 8:08 am

Re: Spil sælges

Post by shadowdale »

Du bliver nok nød til at specificere hvilken Civ version det er du sælger....
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Spil sælges

Post by JesperB »

Sid Meier's Civilization: The Board Game fra FFG
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Spil sælges

Post by Michael_Olsen »

World of Warcraft modtaget for 10 dage siden, men desværre ikke komplet, da der mangler en helte-figur, plus noget andet småtteri som ikke gør så meget.

Jeg skrev med det samme til dig Jesper, men du har ikke svaret endnu. Jeg kan se at du har set beskeden for 2-3 dage siden, men altså ikke noget svar endnu.

Det er lidt uheldigt, og jeg håber du vil svare på min besked.
Image
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Spil sælges

Post by Pouvla »

er det Ascension fra 1982? Ellers må du meget gerne skrive hvilken version du sælger
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Spil sælges

Post by Michael_Olsen »

Michael_Olsen wrote:World of Warcraft modtaget for 10 dage siden, men desværre ikke komplet, da der mangler en helte-figur, plus noget andet småtteri som ikke gør så meget.

Jeg skrev med det samme til dig Jesper, men du har ikke svaret endnu. Jeg kan se at du har set beskeden for 2-3 dage siden, men altså ikke noget svar endnu.

Det er lidt uheldigt, og jeg håber du vil svare på min besked.
Der er nu gået 14 dage siden jeg skrev, og det er cirka en uge siden Jesper har læst min besked. Jeg har stadig ikke hørt fra ham.

Jeg må nok konkludere, at jeg ikke bør handle med Jesper længere. Andre må drage deres egen konklusion.
Image
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Spil sælges

Post by Jesper_Norris »

Michael_Olsen wrote:
Michael_Olsen wrote:World of Warcraft modtaget for 10 dage siden, men desværre ikke komplet, da der mangler en helte-figur, plus noget andet småtteri som ikke gør så meget.

Jeg skrev med det samme til dig Jesper, men du har ikke svaret endnu. Jeg kan se at du har set beskeden for 2-3 dage siden, men altså ikke noget svar endnu.

Det er lidt uheldigt, og jeg håber du vil svare på min besked.
Der er nu gået 14 dage siden jeg skrev, og det er cirka en uge siden Jesper har læst min besked. Jeg har stadig ikke hørt fra ham.

Jeg må nok konkludere, at jeg ikke bør handle med Jesper længere. Andre må drage deres egen konklusion.
Rolig nu.
Jesper skrev engang i en salgstråd herinde, at man skulle svare på hans personlige email, da han ikke checkede hans mailboks herinde så tit.
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Spil sælges

Post by Michael_Olsen »

Jesper_Norris wrote:
Michael_Olsen wrote:
Michael_Olsen wrote:World of Warcraft modtaget for 10 dage siden, men desværre ikke komplet, da der mangler en helte-figur, plus noget andet småtteri som ikke gør så meget.

Jeg skrev med det samme til dig Jesper, men du har ikke svaret endnu. Jeg kan se at du har set beskeden for 2-3 dage siden, men altså ikke noget svar endnu.

Det er lidt uheldigt, og jeg håber du vil svare på min besked.
Der er nu gået 14 dage siden jeg skrev, og det er cirka en uge siden Jesper har læst min besked. Jeg har stadig ikke hørt fra ham.

Jeg må nok konkludere, at jeg ikke bør handle med Jesper længere. Andre må drage deres egen konklusion.
Rolig nu.
Jesper skrev engang i en salgstråd herinde, at man skulle svare på hans personlige email, da han ikke checkede hans mailboks herinde så tit.
Jeg synes nu jeg er meget rolig : - )

Og nu har han jo faktisk læst beskeden (den er gået fra Outbox til Sent Messages).
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5148
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 522 times
Been thanked: 594 times

Re: Spil sælges

Post by Gunness »

Under alle omstændigheder er det vel god stil at gøre opmærksom på, hvis man ikke læser pb'er herinde. Man kan jo ikke forvente, at den anden part i en handel har styr på, hvad man har meldt ud i en eller anden gammel tråd.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Spil sælges

Post by JesperB »

Hejsa Michael (og andre)

Jeg beklager meget, nej jeg har ikke læst din besked herinde. Og det er selvfølgelig uheldigt at det står som om den er læst hos dig hvis det er tilfældet bare man kigger forbi hjemmesiden her og er logget ind. Nu vil jeg ikke beklage hvordan et system jeg ikke er herre over reagere og fungere. Men jeg læser sjældent de beskeder jeg har herinde.

Jeg er ked af hvis wow ikke har været komplet og har manglet en figur, det er 4-5 år siden spillet har været åbnet og spillet sidst (og eneste gang).

Om folk vil handle med mig eller ikke ville jeg lade hver op til folk selv, jeg mener nu selv at mit ry både fra da jeg havde www.papspil.dk og de handler jeg har haft efterfølgende er fint.

Jeg har valgt at tage den her i offentligt forum, nu når du har valgt at tage den her også.
Jeg kan ligesom ikke tilbyde dig en figur jeg ikke har. Så enten må du sende spillet tilbage og jeg overføre de 280 til dig igen.

Eller også kunne man anderkende at man sommetider, når man sælger og køber brugt spil kan være en brik eller to der er manglende i sjælden gang. Jeg har som sagt ikke været bekendt med dette, da jeg så ville have skrevet det, (ligesom jeg for øvrigt har gjort her i anden sammenhæng til et andet spil her viewtopic.php?f=46&t=5804&hilit=starcraft).

Jeg vil dog sige, jeg personligt syntes det er en voldsom reaktion fra din side af, over en manglende figur, der som jeg husker spillet på ingen måde er udpræget essentielt. Men fred være med det. Min adresse er:
Nordbygårdvej 138
8721 Daugård

og du er mere end velkommen til at sende spillet retur, hvis du mener 200,- for et spil der ellers koster 6-800 har været for meget.

Alternativ skal du være mere end velkommen til at skrive til mig på jesperboeje@gmail.com

/Jesper
Drunki
Posts: 9
Joined: Sat Aug 31, 2013 1:42 am

Re: Spil sælges

Post by Drunki »

"Eller også kunne man anderkende at man sommetider, når man sælger og køber brugt spil kan være en brik eller to der er manglende i sjælden gang. "

Må nok sige at de gange jeg har solgt et spil, har jeg taget mig den tid det skulle til at optælle figurer og kort. Det burde især være på sin plads i dette tilfælde hvor en vigtig figur mangler, dette burde have været nemt at hitte ud af hvis du havde lavet en simpel optælling.

"Jeg vil dog sige, jeg personligt syntes det er en voldsom reaktion fra din side af, over en manglende figur, der som jeg husker spillet på ingen måde er udpræget essentielt. Men fred være med det"

Tværtimod vil jeg mene at køberen er tålmodig, han har købt et spil han forventende var komplet. Da dette ikke er tilfældet, skriver han til sælgeren. Sælgeren spørger ikke om der mangler noget og tager meget lang tid om at svare tilbage.
Da jeg købte samme spil af Draxx for kort tid siden var jeg blevet informeret om alle manglende figurdele/kort etc, og han bad mig da også om at kontakte ham når jeg modtog det så han kunne høre om alle dele var der og at jeg havde modtaget spillet som planlagt.
Bedste, nemmeste og mest afslappende handel jeg nogensinde har gjort.
Last edited by Drunki on Wed Sep 25, 2013 3:11 pm, edited 1 time in total.
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Spil sælges

Post by DraX »

Drunki wrote:Da jeg købte samme spil af Draxx for kort tid siden var jeg blevet informeret om alle manglende figurdele/kort etc, og han bad mig da også om at kontakte ham når jeg modtog det så han kunne høre om alle dele var der og at jeg havde modtaget spillet som planlagt.
Bedste, nemmeste og mest afslappende handel jeg nogensinde har gjort.
Tak for de venlige ord :) Selvom jeg staves med et x :)

Men ja, man kommer sq længst med at være ærlig. Jeg har det også sådan at når man sælger noget, så skal alt tælles igennem og tjekkes om det er komplet (Og skal også skrives hvis æsken/kassen har nogle fejl eller mangler). Mange er meget ømskindet over deres æsker, og det er jo fuld forståeligt. Det har jo en vis værdi. Det er vel derfor man køber spillet, fordi man har fået information om det er komplet. Fejl kan ske at man tæller forkert osv, men så er det vel på sin plads at enten tilbyde at lave handel om igen, eller et nedslag i prisen. Efter min mening :)

Mvh DraX
Post Reply