Det jeg håber at kunne gøre anderledes er at jeg har en ambition om at spillet skal kunne spilles uden en Overlord.
Spørgsmålet er så hilket tema jeg skal vælge. Grundlæggende skal hver spiller have en karakter med udstyr, evner osv. Men dette kunne jo være mange "settings" - i sidste ende er det nok en udgiver der vil definere hvad det ender med, men det er godt at have gjort sig nogle tanker.
Jeg er interesseret i at høre jeres forslag samt kommentare til dem jeg kommer med. Det er vigtigt at evt. temaer i måtte komme med er kommercielle - så ikke noget med "amazon krigere mod mutant-dinousaurus i rummet".
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Anden Verdenskrig
Spillerne spiller en elite soldat bag fjendens linjer i farlige, nærmest umulige missioner. Spillerne kunne være "engineers", "sniper", "Commando", "Medic" osv. Fordelen er at settingen er meget kommerciel, men omvendt meget gennemtærsket. Tilgengæld er det positivt at der pt. ikke helt noget der minder om (selvom Tannhüser nærmer sig)
Anti-Terror enhed
Spillerne spiller en militær eller politi indsatstyrke der rykker ind ved gidseltaninger, og andet terror. Fordelen er at man kan lave mange fede gadets til spillerne - ulempen er at det måske ikke har samme brede appel.
Klassisk Dungeoncrawl
Et fantasy univers. Fordelene og ulemperne er klare tror jeg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
--------------------------------
De to første er jeg mest til. Problemet ved WW2 spillet er at det er dyrere at producere. Dels skal man have bygnings tiles, men man skal også have et egentligt bræt at ligge dem på ala Memoir44. Anti terror ideen derimod kan nøjes med titles til dannelse af det indendørsmiljø.
Nå... thoughts?