Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:[...] Hvis der er interesse for det, kan jeg også godt stå for en Mage Knight introduktion, eventuelt i form af en "Mage Knight for begyndere" session. :) Modulerne er ikke så vigtige, men der skal være god tid til MK. [...]
Mage Knight kunne jeg godt tænke mig at blive introduceret til.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Gunness »

Jeg vil helt sikkert gerne prøve Mage Knight.

Maibritt og jeg vender lige tilbage mht opgaver.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by jondifool »

jeg er også med på at blive introduceret til mage knight.

opgaver, jeg snupper gerne en morgen tjans!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Henrik Madsen wrote:Jeg vil gerne være med til Eclipse og Mage Knight. Jeg vil tage Thunderstone (Epic regler), Quarroirs (Epic regler), Venture Forth og Sentinels of the Multiverse med, som jeg gerne vil introducer.
Du må eventuelt angive hvornår det passer ind i dit program at introducere, så folk ved hvornår de skal afsætte tid. Med mindre du selv foretrækker at smide det på bordet, hvor du mener der er tid.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Jeg vil gerne stå for introduktioner til High Frontier og Bios Megafauna. Hvis der er interesse for det, kan jeg også godt stå for en Mage Knight introduktion, eventuelt i form af en "Mage Knight for begyndere" session. :) Modulerne er ikke så vigtige, men der skal være god tid til MK.
Du må selv specificere et modul, hvor du mener det passer ind i dit program.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Helle wrote:Tilmelding til mad fredag foregår pr. besked til dig senest en uge før - korrekt forstået?
Det vil i hvert fald være optimalt, men lur mig om ikke der bliver nogle sidste øjebliks ændringer. Men folk der først melder sig til fredags-spisning i sidste øjeblik, må eventuelt finde sig i at få besked om at der allerede er fyldt op. (Vi kan jo ikke blindt købe ind til 20 personer, hvis vi kun har 10 konkrete tilsagn om spisning.)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Helle »

Stony wrote:
Helle wrote:Tilmelding til mad fredag foregår pr. besked til dig senest en uge før - korrekt forstået?
Det vil i hvert fald være optimalt, men lur mig om ikke der bliver nogle sidste øjebliks ændringer. Men folk der først melder sig til fredags-spisning i sidste øjeblik, må eventuelt finde sig i at få besked om at der allerede er fyldt op. (Vi kan jo ikke blindt købe ind til 20 personer, hvis vi kun har 10 konkrete tilsagn om spisning.)
Nej, selvfølgelig ikke, det var kun for at høre planen. Hvis det har interesse, kan vi lave så meget mad til fredag - at der også kan være til lørdag, som den supplerende ret???? Du siger til, hvis det bliver nødvendigt.
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Greve »

Jeg vil gerne tilmeldes "Lords of Waterdeep".

Mht. opgaver så skriv mig på noget morgenmad.
Mvh Jørgen Greve
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Henrik Madsen »

Stony wrote:
Henrik Madsen wrote:Jeg vil gerne være med til Eclipse og Mage Knight. Jeg vil tage Thunderstone (Epic regler), Quarroirs (Epic regler), Venture Forth og Sentinels of the Multiverse med, som jeg gerne vil introducer.
Du må eventuelt angive hvornår det passer ind i dit program at introducere, så folk ved hvornår de skal afsætte tid. Med mindre du selv foretrækker at smide det på bordet, hvor du mener der er tid.
Det er jo det helt store puslespil, der skal gå op. Så indtil nogen er interesseret er der vist ingen grund til at finde en tid.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Jeg har tilføjet lidt beskrivelse til trådens øverste indlæg og opdateret spilleplanen.

Det er fint at folk melder ind med ting de gerne vil introducere, men jeg kan ikke sætte det i program før de selv beder om det og angiver hvornår det skal ligge.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Sir William »

Havde også et ønske om, at prøve Lords of the Waterdeep i min første tråd, men det er ikke et must hvis der er nogen der brænder mere for det end mig. Men er så klar på en gang mage knight. Kender reglerne, har spillet det en gang så er ikke nogen ekspert.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:
Jens_Hoppe wrote:Jeg vil gerne stå for introduktioner til High Frontier og Bios Megafauna. Hvis der er interesse for det, kan jeg også godt stå for en Mage Knight introduktion, eventuelt i form af en "Mage Knight for begyndere" session. :) Modulerne er ikke så vigtige, men der skal være god tid til MK.
Du må selv specificere et modul, hvor du mener det passer ind i dit program.
Ok, lad os sige fredag aften til High Frontier, lørdag aften til Mage Knight, intet program til Bios, og så håbe på det bedste...
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Robert »

Lige en lile afklaring mht. aftensmaden lørdag. Jeg hjælper genre med tilberedningen, men jeg har ingen ambitioner om at komme op med en menu.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Sir William »

Jens_Hoppe wrote:
Stony wrote:
Jens_Hoppe wrote:Jeg vil gerne stå for introduktioner til High Frontier og Bios Megafauna. Hvis der er interesse for det, kan jeg også godt stå for en Mage Knight introduktion, eventuelt i form af en "Mage Knight for begyndere" session. :) Modulerne er ikke så vigtige, men der skal være god tid til MK.
Du må selv specificere et modul, hvor du mener det passer ind i dit program.
Ok, lad os sige fredag aften til High Frontier, lørdag aften til Mage Knight, intet program til Bios, og så håbe på det bedste...
Vil meget gerne spille High Frontier, men fredag aften skal jeg spille Eclipse. Men hvis der er andre der gerne vil spille HF, så er det jo ikke noget problem. :P
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con III - De praktiske forberedelser

Post by Stony »

Alle pladserne til Eclipse er allerede reserveret, men hvis der er nogen der kan medbringe et ekstra eksemplar, kan jeg sagtens oprette et bord mere, og så forklare regler for begge borde samtidig.
Sidst spillet:
Image
Post Reply