Oprydning - igen igen

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Oprydning - igen igen

Post by Robert »

Jeg har - som mange andre - brug for at rydde lidt op på hylderne.

Følgende har fast pris:
Railroad Tycoon 200 kr Solgt
Forbidden Island 75 kr Solgt
FormulaD 200 kr Solgt
Rail Baron 100 kr
Opus Dei 50 kr Solgt
Dominion 150 kr Solgt

Disse har jeg ikke megen ide om den rette pris for - giv et bud
Russian Front
Drive on Stalingrad
Devil's Den
D-Day

Og en af disse gives væk ved køb af et af ovenstående
Atlanteon Solgt
Quo Vadis? Solgt

Desuden har jeg en hel del ASL sager samt Squad Leader. Disse er det nok ikke så realistisk at sælge, så de kan simpelthen afhentes gratis (eller vi kan finde ud af at mødes et passende sted).
Last edited by Robert on Sun Nov 13, 2011 12:43 pm, edited 8 times in total.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Oprydning - igen igen

Post by akwlinka »

Jeg vil gerne prøve forbidden Island.

Vi ses vel i morgen

Annemette
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Jens_Hoppe »

Hvis du har mulighed for at tage det med til after-Essen i Valby i morgen, vil jeg gerne aftage dit

Opus Dei 50 kr
Robert wrote:Desuden har jeg en hel del ASL sager samt Squad Leader. Disse er det nok ikke så realistisk at sælge, så de kan simpelthen afhentes gratis (eller vi kan finde ud af at mødes et passende sted).
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er du har, men ASL er generelt noget af det krigsspil der har det bedste brugtmarked - i særdeleshed hvis du ligger inde med nogle af de boxed games der har været out of print længe (jeg har for et par år siden betalt en formue for at generhverve mig Yanks og West of Alamein).

Hvis det var mig ville jeg undersøge om noget af det var penge værd inden jeg gav det væk. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Robert »

akwlinka wrote:Jeg vil gerne prøve forbidden Island.

Vi ses vel i morgen

Annemette
denmyos var først på Forbidden Island, men han har muligvis lidt problemer med at få det overleveret direkte.
Hvis ikke jeg hører mere fra ham inden jeg tager til Valby i morgen så tager jeg det med til dig.

Edit: denmyos har sat sig på den. - Og så alligevel ikke. Jeg tager det med i morgen.
Last edited by Robert on Sat Nov 05, 2011 6:29 pm, edited 2 times in total.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Robert »

Jens_Hoppe wrote:Hvis du har mulighed for at tage det med til after-Essen i Valby i morgen, vil jeg gerne aftage dit

Opus Dei 50 kr
Det er en aftale.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er du har, men ASL er generelt noget af det krigsspil der har det bedste brugtmarked - i særdeleshed hvis du ligger inde med nogle af de boxed games der har været out of print længe (jeg har for et par år siden betalt en formue for at generhverve mig Yanks og West of Alamein).

Hvis det var mig ville jeg undersøge om noget af det var penge værd inden jeg gav det væk. :)
Tak for tippet. Jeg laver en mere præcis opgørelse af hvad jeg har og checker priserne på BGG.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Oprydning - igen igen

Post by IvanHo »

Lad mig sende en PB om Railroad Tycoon og Quo Vadis.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Robert »

Jens_Hoppe wrote: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er du har, men ASL er generelt noget af det krigsspil der har det bedste brugtmarked - i særdeleshed hvis du ligger inde med nogle af de boxed games der har været out of print længe (jeg har for et par år siden betalt en formue for at generhverve mig Yanks og West of Alamein).

Hvis det var mig ville jeg undersøge om noget af det var penge værd inden jeg gav det væk. :)
Jeg har
ASL reglerne
Beyond Valor
Paratrooper
Yanks
Streets of Fire
Samt Squad Leader

Squad Leader kan skilles fra de andre, men de andre kan ikke skilles fra hinanden uden en hel del besvær. Jeg har samlet brikkerne og lavet opbevaringsbokse til dem.

Jeg kan godt se at flere af dem står til ret gode priser på BGG marketplace. Er det det bedste sted at prøve at sælge dem? Jeg har ikke brugt BGG marketplace før.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Jens_Hoppe »

Robert wrote:Jeg kan godt se at flere af dem står til ret gode priser på BGG marketplace. Er det det bedste sted at prøve at sælge dem? Jeg har ikke brugt BGG marketplace før.
Umiddelbart vil jeg sige eBay, hvis du har mod på det. Jeg har flere gange set "samlinger" blive solgt samlet (fordi folk selvfølgelig, i lighed med dig, har konsolideret tingene fra de enkelte æsker og derfor ikke længere er i stand til at sælge dem hver for sig).

Jeg ved ikke hvor attraktive dine ASL regler er: Det kommer sikkert an på versionen, hvor MMP jo i senere år har udgivet en udgave som er noget federe end AH's gamle udgave, men under alle omstændigheder er det noget man kan købe fra nyt nu, så over nyprisen kommer du aldrig. Sidst jeg checkede var Yanks og Streets of Fire ret sjældne. Det er Paratrooper godt nok også, men MMP har skrevet det ud af historien, og ladet starter kit'ene overtage rollen som ASL intro, så specielt værdifuldt er det nok ikke.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Mikkel »

Hej Robert

Må jeg gerne sætte mig på Formula D? Skal lige have det afklaret med chefen i morgen :)
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by chr88 »

Nooo, ærgerligt jeg ikke lige har været på i dag! Søger ellers Opus-Dei: viewtopic.php?f=46&t=4521
Hvis der er andre, der ligger inde med det, og som vil sælge det, må I meget gerne skrive en PM :) Beklager hijacking af tråden :oops:
Vil dog også gerne kommentere på selve spillene til salg; hvis Railroad Tycoon ikke bliver solgt, vil jeg måske gerne aftage det, så skriv en PB, hvis handlen falder til jorden.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Robert »

chr88 wrote:Nooo, ærgerligt jeg ikke lige har været på i dag! Søger ellers Opus-Dei: viewtopic.php?f=46&t=4521
Ups. Den overså jeg.
Hvis der er andre, der ligger inde med det, og som vil sælge det, må I meget gerne skrive en PM :) Beklager hijacking af tråden :oops:
Vil dog også gerne kommentere på selve spillene til salg; hvis Railroad Tycoon ikke bliver solgt, vil jeg måske gerne aftage det, så skriv en PB, hvis handlen falder til jorden.
Det skal jeg nok huske, men den handel er temmelig sikker.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Oprydning - igen igen

Post by Robert »

Jeg glemte Dominion - den er tilføjet.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Fri Jan 09, 2009 11:44 am
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter
Location: København NV

Re: Oprydning - igen igen

Post by kwo »

Jeg aftager gerne Dominion (og Atlanteon).

Sender pb.
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
Post Reply