Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Stony »

Fruen i huset er optaget til anden side på lørdag, så jeg sætter næsen op efter en brætspil-dag. Jeg afholder gerne her i Ballerup, men kører også gerne (indenfor rimelighedens grænser) såfremt andre måtte lægge hus til. Jeg er åben overfor hvad der skal på bordet. Det bliver nok også nemmere at afgøre, når vi ved hvem der evt. skal være med.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Robert »

Jeg er helt klart interesseret - jeg skal lige finde ud af prioriteringen i forhold til den verden der (desværre) også findes udenfor brætspillene.

Hvad spil angår, så vil jeg tro at du har en del i skabet eller på hylden du gerne vil hae på bordet? Det giver ikke så meget mening at tage spil med. Du har så vidt jeg husker et trecifret antal. Korrekt?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Stony »

Jeg har selv masser af spil jeg gerne vil spille. Og jo, jeg har (desværre) et trecifret antal spil. Det føles til tider som om jeg også har et trecifret antal spil, jeg endnu ikke har fået spillet. (Langt fra tilfældet, men det føles som om.)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Bugge »

Hej Stony og Robert,

Jeg har ingen planer på lørdag, og kan godt overtales til et spil eller to. Skal dog til Secret Oyster koncert på torsdag og Artillery koncert på fredag (hvor jeg er på gæstelisten, og kan havne i et afterparty), så jeg er mulighvis noget "bombet" på lørdag.

Vil derfor foretrække at spilseancen bliver hos mig, f.eks. fra kl.13 til kl.?. Bor dog alene i et hus, så der er plads nok, og vi kan opføre os lige så tosset som vi vil. Det lille hus ligger i Søborg, så det er en 15-20 minutter i bil fra Ballerup, og er vel indenfor rimelighedens grænser.

Lad mig høre hvad i synes.

Søren
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Stony »

Helt fint med mig.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Robert »

Det er kortere for mig at køre til Søborg end Ballerup - selv om forskellen ikke er så stor. Jeg hænger bare på - hvis jeg kan få det til.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Stony »

Jeg ved ikke om vi skal løseligt angive nogle titler, som folk evt. gerne vil have på bordet? Det kan være det kan friste nogle flere.

Jeg ved ikke om min samling kan tjene som inspiration. Det er dog langt fra dem alle jeg er i stand til at introducere.

http://www.boardgamegeek.com/collection ... own=1&ff=1
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Bugge »

Sagen er klar. Det bliver hos mig på lørdag d.14/3, kl.13.00 - ? Opredning er mulig.

Du og jeg Stony er 100% Du Robert er vel også tæt på 100% Så mangler vi to, da fem vil være et passende antal.

Hvis der er to af jer, der vil være med kan melde jer i denne tråd. Først til mølle får først malket!

Søren
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Robert »

Sandsynligheden for at jeg kommer er netop faldet drastisk. Det er ikke særlig populært på hjemmefronten.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9181
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Stony »

Æv. Så er der altså potentielt 3 ledige pladser...?

Skal vi bare bestemme hvad der er på menuen, og se om der skulle være andre der gerne vil spille det samme? Har du et bud? Kingmaker? Er der noget af det jeg har, som du gerne vil introduceres for?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspilslørdag d. 14/3 ?

Post by Bugge »

Kom så! Den 14/3 er altså i morgen, så det er ligesom nu i skal komme ud af busken. Der er 2-3 "pladser" til den lille spilseance i Søborg.

Søren
Post Reply