1775 : Rebellion på PC/Mac

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

1775 : Rebellion på PC/Mac

Post by Stony »

Jeg tænker at det nok kunne interessere nogle af forummets medlemmer. :)

https://boardgamegeek.com/blogpost/5813 ... ebellion-l
Sidst spillet:
Image
MartinK
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 115
Joined: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm
Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Location: Roskilde

Re: 1775 : Rebellion på PC/Mac

Post by MartinK »

Helt sikkert interessant. Det er et fantastisk brætspil, især kan jeg godt lide kampsystemet og det at der spilles to grupper mod hinanden, hvor der skal diskuteres indbyrdes indenfor hver gruppe omkring næste træk, og så selvfølgelig at reglerne er simple. Men mon det er samme stemning at spille det på PC ? - Har du prøvet det?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: 1775 : Rebellion på PC/Mac

Post by Stony »

Nej. Jeg synes brætspillet var OK, men ikke mere end det. Så jeg har ikke købt PC versionen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Re: 1775 : Rebellion på PC/Mac

Post by Kanzler »

MartinK wrote:Helt sikkert interessant. Det er et fantastisk brætspil, især kan jeg godt lide kampsystemet og det at der spilles to grupper mod hinanden, hvor der skal diskuteres indbyrdes indenfor hver gruppe omkring næste træk, og så selvfølgelig at reglerne er simple. Men mon det er samme stemning at spille det på PC ? - Har du prøvet det?
Meget enig. Jeg tror at meget af gruppedynamikken forsvinder når man spiller det på PC. Af samme årsag tror jeg ikke det bliver specielt interesssant på PC desværre.
Post Reply