Thunderstone nu på Yucata

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Thunderstone nu på Yucata

Post by Robert »

Helle wrote:Ved det ikke, men jeg har sådan en lille 9.8 tommer skærm ... det er sikkert derfor.
Jeg tror ikke at spillene på yucata er desginet til en skærm af den størrelse.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Thunderstone nu på Yucata

Post by Helle »

Robert wrote:
Helle wrote:Ved det ikke, men jeg har sådan en lille 9.8 tommer skærm ... det er sikkert derfor.
Jeg tror ikke at spillene på yucata er desginet til en skærm af den størrelse.
Nej, det er de helt sikkert ikke, men med de fleste spil går det ok. Tidligere kunne jeg ikke finde ud af at spille hacienda, fordi jeg ikke kunne se alle knapper - jeg ragede rundt i blinde, da jeg pludselig kun havde den lille computer.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Thunderstone nu på Yucata

Post by akwlinka »

Helle wrote:
Robert wrote:
Helle wrote:Nu er jeg tilmeldt et thunderstone på Yucata - det var dog et forvirrende og elendigt utydeligt interface (eller hvad det nu hedder) - jeg er meget meget fristet til bare at 'give up'. Måske er det fordi jeg sidder på en lille skærm, men det er meget svært at finde rundt og svært at se kortene ordentlig. Suk.

Er jeg den eneste, der synes, at det virker med uklart og rodet?????
Ellers har jeg synes, at mange af spillene på yucata har været ret overskuelige og klare i grafik mm.
Hvis du peger på et kort får du et større billede i øverste venstre hjørne.
Desuden er der en popup med kortets tekst. Den er ikke så godt formatteret, men er nogle gange lettere at læse end kortet selv.
Jeg synes egentlig at det fungerer udmærket. der er en del unødvendige museklik, men det er til at leve med.
Det er helt klart nemmere med en stor skærm. Hvilken opløsning bruger du?
Ved det ikke, men jeg har sådan en lille 9.8 tommer skærm ... det er sikkert derfor.
Problemet på Yucata er, at man skal trække i sine spil i en bestemt rækkefølge ... så man kan ikke bare nøjes med at trække i spillet, når man er på en større skærm, så man kan se, hvad man laver ...
Jeg spiller det på ipaden, og det er også en lille skærm. Heldigvis kan man jo forstørre her, så det hjælper. Men af alle de spil jeg har spillet på Yucata indtil nu, er dette det sværeste at finde udaf. Fik også tilmeldt mig til et spil ved en fejl, så nu spiller jeg det.
Reglerne er dårlige, men har fået michael til at hjælpe mig med kampdelen.
Image
Post Reply