Black Friday på Yucata

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Black Friday på Yucata

Post by Stony »

På Yucata har netop oplyst, at det næste spil de tilføjer bliver Black Friday. Det ser jeg frem til at få prøvet, i modsætning til de sidste par tilføjelser, som var knapt så interessante... (Speicherstadt og Roll through the Ages)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Black Friday på Yucata

Post by Frouvne »

Stony wrote:På Yucata har netop oplyst, at det næste spil de tilføjer bliver Black Friday. Det ser jeg frem til at få prøvet, i modsætning til de sidste par tilføjelser, som var knapt så interessante... (Speicherstadt og Roll through the Ages)
Ah, det krævede lige et opslag på BGG for mig at opfatte, at det naturligvis er Schwarzer Freitag, der her er tale om. Ja, det kunne da være interessant at få prøvet, og da jeg i første omgang er hoppet udenom den fysiske udgave af spillet, er Yucata en oplagt mulighed.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Black Friday på Yucata

Post by Robert »

Jeg var ikke opmærksom på Yucata.de. Tak for henvisningen. Så jeg meldte mig på som RobO og har startet et par spil. De har ikke så mange jeg kender, men jeg har da fundet Stone Age, Thurn & Taxis og Speicherstadt som jeg meget gerne spiller. Og så er det måske en lejlighed til at lære noget nyt.

Er der mange herfra på Yucata?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Black Friday på Yucata

Post by Stony »

Der er nogle stykker der har oprettet profil, men for de fleste af dem, er det vist en rum tid siden, at de sidst var logget på.

Jeg har flere spil kørende. (profilnavn Stony) Brichs er der også nogenlunde regelmæssigt. Aratar plejer at være der, men det er et stykke tid siden, at jeg sidst så ham...
Sidst spillet:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Black Friday på Yucata

Post by Brichs »

Jeg kommer derind så tit jeg husker det (har slået mail-mig-når-det-er,-min-tur funktionen fra, da jeg fik 50+ mails om dagen).
Jeg ved at Greven er der relativt tit.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply