Yucata.de

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Yucata.de

Post by Stony »

Jeg har nu også oprettet invitationer for Stone Age, St. Petersburg samt Hey, Thats My Fish. Bare som tre-spiller spil, så de går igang når to spillere når accepteret.
Sidst spillet:
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

Jeg er med på en Saint Peter. Selvom jeg ikke har prøvet systemet før (det er ikke realtime, vel)
jeg hedder larkin på yukata
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Yucata.de

Post by Helle »

Jeg har forsøgt at finde saint petersborg, men når jeg trykker på spillet kan jeg selv oprette, men jeg kan ikke se, hvor jeg kan finde det spil, som du har oprettet, Steen.

Jeg kan se en lang række af åbne spil ... så måske er spillet bare gået i gang allerede?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Yucata.de

Post by Stony »

Nej, spillene er "lukkede" , hvor jeg specifikt har sendt invitation til dem jeg kendte. (Brichs,Aratar,Greven og Frouvne)
Hvis I skriver brugernavne inviterer jeg gerne. Jeg hedder også Stony på Yucata.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Yucata.de

Post by Helle »

Ah... jeg hedder ... surprise ... Helle
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

larkin wrote:Jeg er med på en Saint Peter. Selvom jeg ikke har prøvet systemet før (det er ikke realtime, vel)
jeg hedder larkin på yukata
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Yucata.de

Post by Stony »

Ja ja, den fangede jeg. Og du har også fået nogle invitationer. :)

Indtil videre kender jeg herinde fra:
Greven
Aratar
Brichs
Frouvne
Helle
larkin

Og jeg hedder selv Stony

Jeg kan ikke se hvordan man kan tilføje folk til sin "Buddy" liste, uden at man kan trykke på deres navn med musen, men når man først har oprettet et spil, og manuelt indtastet brugerens navn, kan man efterfølgende trykke på personens navn i listen over oprettede spil, og den vej igennem få dem tilføjet. Man behøver heldigvis ikke vente på at man på et tidspunkt er online samtidig.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Yucata.de

Post by Helle »

du holder din mus over deres navn, hvis det står et sted, så kommer der sådan en boks op, hvor der også er mulighed for at vælge buddy.

ikke hvis du søger på dem, men hvis de står på siden et sted ... det vil sige som deltagere i et spil eller som online ...
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

Stony wrote:Ja ja, den fangede jeg. Og du har også fået nogle invitationer. :)

Sejt...... det tog lidt tid, men nu har jeg fundet invitationerne... :roll:
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

wow. saint petersburg er i gang. (var det mig???)
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Yucata.de

Post by Jens_Hoppe »

Da jeg ville gå ind og registrere mig, opdagede jeg at jeg allerede havde gjort det en gang for længe (?) siden. :oops: Jeg hedder naturligvis Jens_Hoppe
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

- meget hyggelig måde at spille på - er i gang med Saint Petersburg med Steen og Helle.

Jeg har dog endnu ikke fundet ud af, hvordan man finder og tilføjer folk som buddies............. :?
Hvem kan hjælpe?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Yucata.de

Post by Helle »

Helle wrote:du holder din mus over deres navn, hvis det står et sted, så kommer der sådan en boks op, hvor der også er mulighed for at vælge buddy.

ikke hvis du søger på dem, men hvis de står på siden et sted ... det vil sige som deltagere i et spil eller som online ...
Sådan her gjorde jeg.
Jeg kan ikke tilføje Jens, fordi jeg ikke har set ham online ... men jeg kunne invitere ham til et spil, så han stod på siden, og så kan man tilføje folk via boksen.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Yucata.de

Post by larkin »

ok. tak helle. Det er også sådan jeg har gjort indtil nu. Tænkte bare at det ville være smart, hvis man kunne søge folk frem, nu når man kendte deres navne.

vi ses i saint petersburg
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Yucata.de

Post by Helle »

larkin wrote:ok. tak helle. Det er også sådan jeg har gjort indtil nu. Tænkte bare at det ville være smart, hvis man kunne søge folk frem, nu når man kendte deres navne.

vi ses i saint petersburg
Enig, det ville være smart ... jeg har prøvet nogle gange, men det er ikke lykkedes mig ... suk.
Post Reply