BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
SmiteMeister
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Thu Sep 14, 2006 9:37 pm
Location: nyborg
Contact:

BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by SmiteMeister »

http://www.bloodbowl-game.com/
Jeg har startet en liga op. League of Grumpy Old Men... join us, dont be afraid. You know you want to.

Det er virkeligt lykkedes godt at få brætspils-feel med i spillet. På intet tidspunkt føler man at man ikke har fuldt kontrol med hvorfor noget sker - selvfølgelig på den betingelse af at man kender reglerne. Det hele er så gennemført og gennemsigtigt lavet. Major Thumbs up!!


eneste anke er den fhh høje pris. Men det er faktisk ikke mere end et hvilket som helst brætspil
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Stony »

Jeg har købt det, men endnu ikke fået det prøvet. Så det kan være at jeg springer med på vognen, såfremt spillet fænger mig.
Sidst spillet:
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by jondifool »

Jeg ku godt finde på at joine, men vil nu helst først tage stilling efter sommerferie !
Indtil videre hygger jeg mig fint med Spaderne mit orc-brute team. Som er igang med anden turnering i campaign.
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Rune Petersen »

Er det en korrekt konvertering af brætspillet (yay!) eller noget real-time snask (boo!)? :?:
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Larsine »

I følge en af deres trailers, er der både mulighed for at spille turn-based og real-time modes. Så os der er til rigtige spil nu kan få et fix med fed animeret grafik, uden at skulle stresse totalt over at vi ikke kan ramme alle 107 tastekombinationer medens vi bevæger musen og joysticket samtidig.

Det ser så fedt ud at jeg overvejer at spille BB igen.

Lars
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Stony »

Jeg har fået spillet lidt singleplayer, og det er egentlig ganske godt. Men så prøvede jeg at gå online, for at oprette et hold og en liga. Hold da fast for en gang amatør-arbejde de der har lavet. Jeg har aldrig set noget så usammenhængende og uintuitivt. Og så hjalp det ikke at der i skrivende stund er massiv lag på serveren. Jeg tror ikke jeg kommer til at spendere ret meget tid i online delen, før de får givet serveren en massiv opgradering, og så er det tilbage til tegnebrættet, for interfacet er en OM'er.
Sidst spillet:
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by jondifool »

Det er der jo så muligvis tid til at rette op på nu ! Da bloodbowl vistnok skal på "steam" fra september, hvor spillet bliver released for resten af verden!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Stony »

Så lykkedes det at få spillet et par multiplayer kampe. Jeg prøvede også at oprette en privat liga, og så nedlægge den igen. Nu kan jeg ikke oprette en ny, da den hævder at jeg allerede har en. Fantastisk.

Hvad hedder ligaen? Hvilket pointniveau må deltagende hold have?
Sidst spillet:
Image
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Caniggia »

Første indlæg herinde bliver så her. Jeg fik købt spillet igår og har endnu ikke downloadet. Er en smule nervøs for om PC'eren derhjemme kan trække den, men jeg håber, at det hjælper at jeg holder mig væk fra real-time delen. Jeg er med på noget liga, når jeg engang lige har fået startet på spillet.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Stony »

Jeg må lære lige at læse det oprindelige indlæg ordentligt igennem, inden jeg stiller spørgsmål om navn m.m. Det står der jo. :oops:
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Frouvne »

... ser lige at spillet også fås i en Nintendo DS-udgave. Den vil jeg da smug-træne lidt på i de kommende dage. PC-versionen holder jeg mig til gengæld nok fra.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Larsine »

Jeg var i en computer-spil forretning i forgårs, og de kendte slet ikke noget til BloodBowl, bortset fra at ekspedienten vidste at det var noget Warhammer-noget. Jeg var nemlig også interesseret i Nintendo DS udgaven, men han kunne slet ikke finde nogen oplysninger om spillet, hverken til Nintendo DS, eller nogle af de andre platforme :-(

Lars
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Helle »

User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Frouvne »

Helle wrote:http://www.play.com/Books/Books/4-/3457 ... oduct.html

Måske er det her noget af det????

Nej, play.com har det heller ikke endnu. Når jeg har leget lidt med det i løbet af week-enden skal jeg give dig en melding. I første omgang (10 minutter med det) er jeg bestemt ikke imponeret. Men med til en forståelse af denne udmelding hører også, at jeg aldrig har prøvet brætspillet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: BLOOD BOWL !!!!!!!!!!

Post by Stony »

Jeg har oprettet en ny online Liga.

Looney League
password gg123
6 hold
10 kampe
loft for holdets værdi 1200
Sidst spillet:
Image
Post Reply