Brettspielwelt for Dummies

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brettspielwelt for Dummies

Post by Robert »

Jens_Hoppe wrote:Når det er sagt, prøvede jeg i går aftes at gå på brettspielwelt.de og logge ind, og jeg kunne stadig overhovedet ikke finde ud af at komme i nærheden af et skærmbillede, hvor jeg kunne se, endsige deltage i, nogle spil.... :oops: Måske en "BSW for ultradummies" ("BSW for Jens"? ;)) ville være på sin plads, sådan en "skriv denne adresse, klik her, tryk på den knap, skriv dette i dette felt", osv.?
Jens, du kan finde vinduet her: http://www.brettspielwelt.de/Hilfe/Manager/
Jeg foretrækker at bruger klienten. så kommer jeg direkte ind.
Et tip: Når du har installeret klienten så find installationsfolderen, åben Brettspielwelt.prop med en teksteditor og læg brugernavn og password ind ([ og ] skal fjernes)

Code: Select all

# ---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---...---
# Automatic login for BSW

#Name =[OWN NICK]
#Password =[OWN PASSWORD]

# Put your own name and password here and remove the # before both lines
# to let the client log in automatically.
Du kan også komme ind i Game Manager ved at klikke på et af de utallige "instant play" der findes rundt omkring.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brettspielwelt for Dummies

Post by Stony »

Frouvne wrote:Hvis du opdaterer indlægget på et tidspunkt, syntes jeg, vi skal taget indholdet ud og lave en særlig introduktionsside til BSW, der kan nås fra forsiden, hvis det er i orden med dig, Stony?
Naturligvis. Du kan også vælge at lave en sticky på tråden, og så linke fra forsiden...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Brettspielwelt for Dummies

Post by Frouvne »

Stony wrote:
Frouvne wrote:Hvis du opdaterer indlægget på et tidspunkt, syntes jeg, vi skal taget indholdet ud og lave en særlig introduktionsside til BSW, der kan nås fra forsiden, hvis det er i orden med dig, Stony?
Naturligvis. Du kan også vælge at lave en sticky på tråden, og så linke fra forsiden...?
Det ville selvfølgelig være det letteste, men for brugervenlighedens skyld - og måske også en smule for æstetikken - kunne det nok være en god idé, om jeg fik det hele skrevet sammen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brettspielwelt for Dummies

Post by Stony »

Nå, så skal jeg vist op på hesten igen. Da jeg lige gik på BSW, fik jeg en opdatering med, og der er blevet lavet en del om. Forhåbentlig til det bedre, men nu skal jeg til at skabe mig et billede af "skadens omfang".
Sidst spillet:
Image
Post Reply