Brass online - igen

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Brass online - igen

Post by Robert »

Jeg kan godt klare to spil Brass online på een gang, så jeg har startet eet mere:

germangames.dk #2
password: cmmi

Jeg har inviteret nogle brætspillere fra mit arbejde. Nogle af dem er på GermanGames, men formentlig ikke alle. Det skader jo ikke at promovere dette udmærkede forum samtidigt 8)

http://wargamessoc.union.shef.ac.uk/brass/index.php
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brass online - igen

Post by Robert »

Greven og MesterLars har meldt sig til. Det ser ikke ud som nogen fra mit arbejde har mod på det endnu - i stedet er de i fuld gang med at planlægge et spil efter arbejdstid (fysisk), så nogle flere af dem kan få prøvet spillet.

Hvad siger I til at jeg starter spillet i aften, uanset om der kommer en fjerde på? Tre burde fungere fint.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Brass online - igen

Post by MesterLars »

Robert wrote:Greven og MesterLars har meldt sig til. Det ser ikke ud som nogen fra mit arbejde har mod på det endnu - i stedet er de i fuld gang med at planlægge et spil efter arbejdstid (fysisk), så nogle flere af dem kan få prøvet spillet.

Hvad siger I til at jeg starter spillet i aften, uanset om der kommer en fjerde på? Tre burde fungere fint.
Jeg har spurgt en jeg kender... så lad os lige se om han er frisk og joiner.
Image
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Brass online - igen

Post by MesterLars »

MesterLars wrote:
Robert wrote:Greven og MesterLars har meldt sig til. Det ser ikke ud som nogen fra mit arbejde har mod på det endnu - i stedet er de i fuld gang med at planlægge et spil efter arbejdstid (fysisk), så nogle flere af dem kan få prøvet spillet.

Hvad siger I til at jeg starter spillet i aften, uanset om der kommer en fjerde på? Tre burde fungere fint.
Jeg har spurgt en jeg kender... så lad os lige se om han er frisk og joiner.
Og han var frisk nok, så spillet er igang... og jeg har lagt ud med en klassisk kedelig åbning :)
Image
Post Reply