GiftTRAP - spil nummer 1

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Helle »

Bortset fra det .... så er jeg imponeret over Brichs evne til at give gaver - helt ny bruger og så alligevel 5+ i gavegivning ...
Jeg har set alle på den liste der mindst 2 gange og nogle flere - og det hjalp mig overhovedet ikke - det hjalp mig selvfølgelig til at FÅ nogenlunde gaver ....

Nåh, men vi venter spændt på, hvad der mon sker efter aftenens runde ....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

Helle wrote:[...] Nåh, men vi venter spændt på, hvad der mon sker efter aftenens runde ....
I kommer til at vente lidt endnu, da der i skrivende stund kun er indløbet fem besvarelser.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Gunness »

Jeg når det senere i dag - er let fortravlt på arb
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2965
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Kanzler »

Andrea wrote:
Helle wrote: Men jeg er også en pige, Andrea! Husk det.
Det ser jeg blot som en udfordring! :D :D
Men burde du så ikke have ønsket dig indkøbsseddel-dimsen?

Kanzler wrote: Og hold op hvor er jeg dog god til at give gaver! Desværre var der desværre ingen der ville give mig, hvad jeg ønskede mig
Ja, for mit vedkommende var det lidt svært at finde en ordentlig gave til dig, når jeg allerede havde reserveret de mest oplagte gaveideer til anden side, men så håbede jeg på, at du kunne bruge en Electronic Ice Bucket til romantiske middage med kæresten :P
...hvis jeg havde haft råd til Champagnen havde det bestemt også været en god gave ... :wink:

Håber du rammer lidt bedre denne gang... 8) - jeg har sendt dig en SUPER gave!
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 132 times

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Andrea »

Kanzler wrote: Håber du rammer lidt bedre denne gang... 8) - jeg har sendt dig en SUPER gave!
Fedt! Denne gang tror jeg også, det er en anden, jeg har generet... :P
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Brichs »

Jeg skal prøve at se, om jeg ikke lige kan få svaret i dag. Er totalt swamped med arbejde (passer kundeservice-telefon for første gang i en langt fra altid populær virksomhed) og når jeg først kommer hjem er jeg ret smadret i hovedet. Derfor jeg har været lidt langsom. Men, ja, prøver som sagt i dag

EDIT: Done!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

Så er det sidste svar vi ventede på i denne runde indløbet. Jeg er ikke sikker på, jeg når at få resultaterne behandlet i aften... men i morgen aften skulle I i hvert tilfælde nok kunne forvente at se dem! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2965
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Kanzler »

Frouvne wrote:Så er det sidste svar vi ventede på i denne runde indløbet. Jeg er ikke sikker på, jeg når at få resultaterne behandlet i aften... men i morgen aften skulle I i hvert tilfælde nok kunne forvente at se dem! :)
Spændende 8) - næsten ligesom lille-juleaften...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

I kommer til at vente en stund endnu, da der i hvert tilfælde er én, der er blevet snydt for en pakke! :(
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

... og så er der også en Roskilde Festival-gænger, der har lidt rod i sin ønskeliste. Så det kan godt være, at gaveceremonien er udskudt et par dage... :(
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Gunness »

Så har jeg i alt fald rettet min del.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

Begge fejl er rettet... :D men så fandt jeg også lige en tredje... :(
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Gunness »

Jeg er her en smule endnu, men tager på Roskildefestival i aften eller i morgen og kan derfor ikke checke GG før mandag. Tirsdag drager vi på 10 dages ferie og kommer ret sandsynligt ikke i nærheden af ret mange internet-pc'er (hvilken lettelse).

Da jeg ikke vil blokere spillet for jer andre, kan jeg evt. nå at tage et træk mandag og efterfølgende trække mig fra spillet. Med mindre der også er andre, der ikke hænger over en computer hele sommeren :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2965
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Kanzler »

Gunness wrote:Jeg er her en smule endnu, men tager på Roskildefestival i aften eller i morgen og kan derfor ikke checke GG før mandag. Tirsdag drager vi på 10 dages ferie og kommer ret sandsynligt ikke i nærheden af ret mange internet-pc'er (hvilken lettelse).

Da jeg ikke vil blokere spillet for jer andre, kan jeg evt. nå at tage et træk mandag og efterfølgende trække mig fra spillet. Med mindre der også er andre, der ikke hænger over en computer hele sommeren :)
Jeg er i udlandet fra d. 12.- 28. juli, så der bliver nok ikke det store internetaktivitet for mit vedkommende i den periode.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: GiftTRAP - spil nummer 1

Post by Frouvne »

Det er vel forventeligt, at der dukker lidt problemer op i anledning af sommeren. Jeg foreslår, at vi fortsætter som hidtil og så blot afventer, at alle har trukket. Evt. kan jeg lægge gaver til to runder op, så vi ad den vej kan indhente lidt af det forsømte... Det næste hold gaver kommer ikke op før i morgen torsdag. Der var lidt små-problemer med tre af besvarelserne, der lige rykkede fristen lidt. Men det haster vel heller ikke... :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply