Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Til jeres information regner jeg med, at spillet kan startes op i løbet af week-enden, når også Gunness er tilbage igen. Jeg vil inden selve spilstarten lave en regelgennemgang. Vi kommer ikke til at spille helt efter de originale regler, da jeg tror det vil være sjovest, hvis vi laver et stort spil i stedet for to parallelle. Det betyder, at vi i stedet for at spille til en bestemt score i stedet vil spille et fast antal runder hvorefter den med den bedste score har vundet. Alle vil både give og modtage gaver i samtlige runder, men fra runde til runde vil det være forskelligt hvem man udveksler gaverne med. Den del skal jeg nok holde rede på! For at lette gavegivningen laver jeg en svarformular, som I får et link til, når spillet går i gang.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Jeg har nu forsøgt mig med en kortfattet regelgennemgang i den tråd, hvor det første spil vil blive spillet:

GiftTRAP - spil nummer 1
frouvne, administrator

Image
Post Reply