Online Brætspil Turnering

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Greve wrote:Ibber (jesper) er min lillebror, så lidt har vi da med hinanden at gøre :D
Aha, hyggeligt! Men jeg kan se, at vi har fornøjelsen af hinanden i Hazienda!

Gødning på marken, salg på markederne til alle!! :wink:
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Online Brætspil Turnering

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:Tigris & Euphrates (Skjulte point i spil 1-3. Åbne point i spil 4-5)
GGTigrisEuphrates2 Kanzler (1) Jesper (1) Steen (2) Jens (2)
Ifølge noterne til GGTigrisEuphrates2 spillet, er det Kanzler, Jesper, Stony og Frouvne der deltager... Så hvem er det - Allan eller mig?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Det skal du. Jeg har nok fået kigget forkert da jeg skrev kommentar-feltet på spillet.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

En del af de emails jeg har modtaget, når det var min tur, har mit email program valgt at opfatte som uønsket email. Og hvis man har frebedt sig at blive gjort opmærksom på det, ser man formodentligvis aldrig at man har fået email. Derfor kan man med fordel gå ind i sit Outlook (såfremt det er den email klient man benytter sig af) og tilføje domænerne spielbyweb.com mabiweb.com og boardgamegeek.com til listen over domæner med tillid til.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

...det lader til at man ikke skal være sikker på at der kommer en email. I hvert fald ikke fra Mabiweb. Jeg har nu nogle gange haft tur, uden at have modtaget nogen email.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD!!

Jeg skal i "sommer"-hus de næste par dage, og har til min frygt opdaget at der ikke er internet. Så I kommer desværre til at vente på mit træk i alle de spil jeg deltager i (medmindre der mod forventningen er net)

Kan trække til i morgen formiddag, og herefter vil der nok være pause frem til omkring fredag.

Beklager :?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Sådan er det bare. I øjeblikket lader Ibber og Akke også til at tage god tid til deres træk, så jeg formoder næsten at de er væk i påskedagene.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Sådan er det bare. I øjeblikket lader Ibber og Akke også til at tage god tid til deres træk, så jeg formoder næsten at de er væk i påskedagene.
Og jeg ved heller ikke helt, om jeg kommer til at tage mine træk før sent mandag aften ....
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Sådan er det bare. I øjeblikket lader Ibber og Akke også til at tage god tid til deres træk, så jeg formoder næsten at de er væk i påskedagene.
Sig mig driller du ikke lidt nu????
Hvis Andrea ikke lige havde været ude at rejse, ville hun straks have kastet sig over dig lige her ... når katten er ude ....
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Drille? Mig? 8)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Drille? Mig? 8)
Sig mig, kan du slet ikke finde din egen ham igen?
Eller er du blevet helt besat af at være mørkhåret og se godt ud?
User avatar
Greve
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 70
Joined: Tue Feb 12, 2008 11:22 pm
Location: Århus

Post by Greve »

Helle wrote:
Stony wrote:Sådan er det bare. I øjeblikket lader Ibber og Akke også til at tage god tid til deres træk, så jeg formoder næsten at de er væk i påskedagene.
Og jeg ved heller ikke helt, om jeg kommer til at tage mine træk før sent mandag aften ....
Med mandag mente du så i næste uge Helle?. Du har ihvertfald ikke trukket i hacienda endnu. :D
Mvh Jørgen Greve
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Greve wrote:
Helle wrote:
Stony wrote:Sådan er det bare. I øjeblikket lader Ibber og Akke også til at tage god tid til deres træk, så jeg formoder næsten at de er væk i påskedagene.
Og jeg ved heller ikke helt, om jeg kommer til at tage mine træk før sent mandag aften ....
Med mandag mente du så i næste uge Helle?. Du har ihvertfald ikke trukket i hacienda endnu. :D
Jeg havde glemt hazienda .... beklager ...
Og jeg er nok lidt ustabil i den kommende uge, da vi strengt taget er på ferie, og pc ikke er særligt opprioriteret ...
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Helle wrote:Og jeg er nok lidt ustabil i den kommende uge, da vi strengt taget er på ferie, og pc ikke er særligt opprioriteret ...
Men skulle du alligevel liiige være lidt på nettet - f.eks. nu, hvor du læser det her - kan du jo lige gå omkring MaBiWeb og tage dit træk i Mykerinos. :D
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:
Helle wrote:Og jeg er nok lidt ustabil i den kommende uge, da vi strengt taget er på ferie, og pc ikke er særligt opprioriteret ...
Men skulle du alligevel liiige være lidt på nettet - f.eks. nu, hvor du læser det her - kan du jo lige gå omkring MaBiWeb og tage dit træk i Mykerinos. :D
Gemalen min sagde, at der var nogen der ikke var helt tilfredse med, at jeg ikke havde trukket .... jeg havde faktisk bare glemt, at trykke "End turn" .... vi er på ferie, så internettet har absolut laveste prioritering, så jeg trækker samtidig i alle spillene ....
Post Reply