Diplomacy online

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Diplomacy online

Post by Stony »

Jeg ved ikke rigtig om jeg selv er interesseret, men det kunne da være at der er andre der er. Jeg snublede lige over dette site:
http://www.stabbeurfou.org/
hvor man kan spille Diplomacy online mod andre.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg har selv spillet masser af diplomacy over nettet, men som PBeM. Jeg synes faktisk at det fungere bedre end F2F.

Jeg har dog ikke spillet de sidste par år, men jeg er sikker på at jeg kommer til det igen, og at det blive PBeM. Spillet er simpelthen for langt til at spille F2F, i hvert fald hvis man skal spille det helt færdigt.

Lars
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Diplomacy er helt sikkert et spil, jeg skal spille igen. Spillet er en langstrakt manøvre, hvis man spiller det live, men der er selvfølgelig en vis charme ved at gå blandt dem, man konspirerer med og imod. At spille det via mail passer utrolig godt til dette spil, men så lever man også med det i månedsvis og det bliver en daglig tidssluger. Hvilket netop også er det, der er med til at give det den charme det har!

Mit næste spil bliver formentlig et kompromis mellem de to modeller: Spillet startes op en aften/dag og fortsættes via mail. Om det er en god løsning ved jeg ikke, men den skal prøves.
frouvne, administrator

Image
Post Reply