Hoity Toity på Spielbyweb

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Hoity Toity på Spielbyweb

Post by Frouvne »

Jeg har startet et spil Hoity Toity på Spielbyweb. Jeg ved stort set intet om spillet, men da jeg er ret vild med Spielbywebs måde at håndtere spillene på, er jeg meget fortrøstningsfuld. Har du lyst til at hoppe med, skal du være meget velkommen! :D

Titel: GermanGames.dk 12
Kodeord: gg123
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg har efterhånden fået læst reglerne, og det er ikke kompliceret - det er et Teuber spil, hvor man agerer grever og baroner :D

Så jeg er på ...
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Jeg har spillet det live for år tilbage så det skal jeg da ha'

Kramme B er også med på legen :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så er spillet slut og hold da fest, det orker jeg ikke igen, der er vanvittigt mange ting, der kontinuerligt skal gøres, og min vurdering er, at spillet fungerer bedst hvis alle sidder samtidigt ellers tager det stinkende lang tid, der er Eufrat og Tigris eller Hazienda langt bedre, fordi man stort set bare tager sin egen tur og ikke alt det der småhalløj indimellem ...

Ganske rigtigt spillet faldt ikke helt i god jord her .... og nej, det var ikke fordi jeg fik stryg, men helt fattede jeg altså ikke, hvad der foregik...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det var godt nok en kedsommelig oplevelse... og det selvom jeg fik stryg... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Spillet er meget bedre live - heldigvis. Enig i, at spillet tager en krig når man ikke er online samtidig (det samme kan siges om fx Santiago :roll: )
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Black Sea wrote:Spillet er meget bedre live - heldigvis. Enig i, at spillet tager en krig når man ikke er online samtidig (det samme kan siges om fx Santiago :roll: )
Ja, måske.... Men så lad os spille E&T og Hazienda .... :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14619
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg er helt sikker på, at du har ret, Black Sea, når du siger at spillet er bedre live. Det var også min tanke, at det det simpelthen være. Og så kan det formentlig være direkte underholdende at se, om man gamblede rigtigt eller om de andre fik skovlen under én. Men at spille det på Spielbyweb har nu nok kureret min eventuelle lyst til at spille det - også live - for en længere periode...
frouvne, administrator

Image
Post Reply