Mr. Jack ... hvem vil prøve Mr. Jack ???

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Mr. Jack ... hvem vil prøve Mr. Jack ???

Post by Helle »

Nåh, ja, sagen er altså, at jeg får spillet alt alt for lidt .... især nu hvor det ser ud til at mine tirsdagsaftner bliver aflyst pga. ja ... well mandens arbejde.

Så altså ... hvem vil spille noget Mr. Jack med mig via nettet .... bare så jeg lige får spillet en lille lille bitte smule...

Jeg forestiller mig et træk max to om dagen (aftenen) så er der flere der har lyst at prøve, så kom frisk (som en bruger her på siden ville skrive) ...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hmmm ... gad vide om det er mig eller spillet der afskrækker.
Pyt, jeg må nøjes med live med min mand ... selvom det ikke bliver så tit. Suk.
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Åh -det skal da ikke hedde sig, så vil jeg da gerne prøve - havde bare på fornemmelsen at det er en af den slags spil, der gør sig bedst life...
Helle wrote:Hmmm ... gad vide om det er mig eller spillet der afskrækker.
Pyt, jeg må nøjes med live med min mand ... selvom det ikke bliver så tit. Suk.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

fantastisk, at nogle flere vil være med på Mr. Jack ....
Mon jeg skulle have valgt Vinci i stedet ????

http://mrjack.biludi.de/

Hvis du laver en profil, så kan du lave et spil ...
Jeg hedder ... kedeligt nok ... Helle

Hvis du ikke har prøvet det før, så skal du nok vælge at være inspektor.
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg er blankere end en hvidlakeret Opel Astra (eller noget).

Vinci er stadigvæk på min ønskeliste - så det kunne være der ville være bid der.
Helle wrote:fantastisk, at nogle flere vil være med på Mr. Jack ....
Mon jeg skulle have valgt Vinci i stedet ????

http://mrjack.biludi.de/

Hvis du laver en profil, så kan du lave et spil ...
Jeg hedder ... kedeligt nok ... Helle

Hvis du ikke har prøvet det før, så skal du nok vælge at være inspektor.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Så der...

Så skulle der være et eksemplar til at spille...

Jesper
Helle wrote:fantastisk, at nogle flere vil være med på Mr. Jack ....
Mon jeg skulle have valgt Vinci i stedet ????

http://mrjack.biludi.de/

Hvis du laver en profil, så kan du lave et spil ...
Jeg hedder ... kedeligt nok ... Helle

Hvis du ikke har prøvet det før, så skal du nok vælge at være inspektor.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så Jesper, jeg vil foreslå, at du læser beskrivelsen af spillet her på siden, så du lige ved, hvad det handler om, resten får du indklippet i en pb...

helle
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Tak, for spillet til de tålmodige spillere ... der netop i dag har færdiggjort en dyst mellem Mr. Jack og Holmes...

Helle
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Vil lige være helt sikker på hvorfor jeg tabte: Var det de otte runder? Men var det ikke tydeligt at det var ham til sidst - der må være noget jeg har misset - eller var jeg bare for langsom.

Ellers helt klart ret sjovt.
Helle wrote:Tak, for spillet til de tålmodige spillere ... der netop i dag har færdiggjort en dyst mellem Mr. Jack og Holmes...

Helle
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jesper wrote:Vil lige være helt sikker på hvorfor jeg tabte: Var det de otte runder? Men var det ikke tydeligt at det var ham til sidst - der må være noget jeg har misset - eller var jeg bare for langsom.

Ellers helt klart ret sjovt.
Helle wrote:Tak, for spillet til de tålmodige spillere ... der netop i dag har færdiggjort en dyst mellem Mr. Jack og Holmes...

Helle
Uha, Jesper, du tabte fordi der gik 8 runder ... inden du fik konfronteret Jack. Når man ved hvem Jack er, skal man med en af de andre karakterer vade hen oven på ham, som man tror det er ...

Jeg kan så afsløre, at det ikke efter, at du har kunnet se, hvem det er, har været muligt at komme i nærheden ... da de 4 karakterer vi kunne rykke i sidste runde ikke kunne komme i nærheden - kun politibetjenten, som jeg naturligvis kastede mig over ...

Beklager, at jeg ikke har sagt det, gik vist ud fra at det stod i beskrivelsen ...
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Næ sådan er det jo at læse regler; så skulle jeg ikke have blokeret kloakdækslet...
Helle wrote:
Jesper wrote:Vil lige være helt sikker på hvorfor jeg tabte: Var det de otte runder? Men var det ikke tydeligt at det var ham til sidst - der må være noget jeg har misset - eller var jeg bare for langsom.

Ellers helt klart ret sjovt.
Helle wrote:Tak, for spillet til de tålmodige spillere ... der netop i dag har færdiggjort en dyst mellem Mr. Jack og Holmes...

Helle
Uha, Jesper, du tabte fordi der gik 8 runder ... inden du fik konfronteret Jack. Når man ved hvem Jack er, skal man med en af de andre karakterer vade hen oven på ham, som man tror det er ...

Jeg kan så afsløre, at det ikke efter, at du har kunnet se, hvem det er, har været muligt at komme i nærheden ... da de 4 karakterer vi kunne rykke i sidste runde ikke kunne komme i nærheden - kun politibetjenten, som jeg naturligvis kastede mig over ...

Beklager, at jeg ikke har sagt det, gik vist ud fra at det stod i beskrivelsen ...
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jesper wrote:Næ sådan er det jo at læse regler; så skulle jeg ikke have blokeret kloakdækslet...
Helle wrote:
Jesper wrote:Vil lige være helt sikker på hvorfor jeg tabte: Var det de otte runder? Men var det ikke tydeligt at det var ham til sidst - der må være noget jeg har misset - eller var jeg bare for langsom.

Ellers helt klart ret sjovt.
Uha, Jesper, du tabte fordi der gik 8 runder ... inden du fik konfronteret Jack. Når man ved hvem Jack er, skal man med en af de andre karakterer vade hen oven på ham, som man tror det er ...

Jeg kan så afsløre, at det ikke efter, at du har kunnet se, hvem det er, har været muligt at komme i nærheden ... da de 4 karakterer vi kunne rykke i sidste runde ikke kunne komme i nærheden - kun politibetjenten, som jeg naturligvis kastede mig over ...

Beklager, at jeg ikke har sagt det, gik vist ud fra at det stod i beskrivelsen ...
Du siger bare til, hvis du vil have revanche nu hvor du kender reglerne ... ALLE reglerne :D
Post Reply