Reef Encounter på Spielbyweb

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så ser det alligevel ud til at rutinen sætter ind... Jeg havde ellers håbet, at vi tre novicer kunne give kamp til stregen. Men spillet er jo langt fra slut endnu! :twisted:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hvem er den rutinerede? Cape? Jeg vil da ikke mene at der er noget afgjort endnu. 8)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Helt enig i at det ikke er afgjort endnu. Jeg beundrede blot, at fik spærret næsten et halvt bræt af, uden at vi kan gøre noget ved det. Men nu er pointtilskrivningen til de enkelte farver heller ikke afgjort, så alt - nå ja næsten - kan ske! 8)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg kommer til at være borte fra computeren i halvandet døgns tid i week-enden - oh skræk og rædsel - så hvis der går lidt tid mellem mine træk, skal I ikke blive nervøse! :wink:

Er der i øvrigt nogle af jer, der på stående fod kan svare på, på hvilken side af ens skærm den tile man får, hvis man bytter en larva cube til en tile i samme farve ryger hen? Jeg formoder, den bliver gemt, men er ikke klar over det... og lige nu for doven til at slå det op... :oops:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Dem der ligger synligt foran din skærm er "consumed polyp tiles", og lander kun der, når du overtager plads på en spilleplade. Alle andre tiles ryger ind bagved.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Dem der ligger synligt foran din skærm er "consumed polyp tiles", og lander kun der, når du overtager plads på en spilleplade. Alle andre tiles ryger ind bagved.

Tak for svaret! Det lyder også logisk!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg er vist ikke den eneste, der holder lidt juleferie, Tobias... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Har været på juleferie i Jylland, hvor de ikke laver andet end at spise. Jeg undskylder pausen men er klar efter lidt senere idag.
En god ting ved juleferien er, at jeg nu kan have tastaturet hvilende på maven :D
Image
Post Reply