BSW

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Til gengæld får man en mail når det er ens tur - hvis man har slået det til vel at mærke - så med mindre man ikek har noget andet liv, så kan man jo lave mad/surfe/bokse, og så samtidig spille E&T.

Hvis der er nogen der mangler en modspiller til et lidt længere spil, så er jeg med.
Stony wrote:Det eneste man skal være opmærksom på med BGG's implementeringer, er at det er rent web-baseret. Det betyder bl.a. at siden ikke opdateres automatisk når en anden person laver et træk. Så ind imellem må man trykke refresh/opdater. Men det skyldes så til dels også at spillet er rent tur-baseret, og det er tænkt at man bare tager sin tur, logger af, og venter på at næste spiller laver sit træk. Man behøver ikke alle sammen sidde online for at spille. Men det går selvfølgelig noget hurtigere hvis det er tilfældet.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jesper wrote:Til gengæld får man en mail når det er ens tur - hvis man har slået det til vel at mærke - så med mindre man ikek har noget andet liv, så kan man jo lave mad/surfe/bokse, og så samtidig spille E&T.

Hvis der er nogen der mangler en modspiller til et lidt længere spil, så er jeg med.
Stony wrote:Det eneste man skal være opmærksom på med BGG's implementeringer, er at det er rent web-baseret. Det betyder bl.a. at siden ikke opdateres automatisk når en anden person laver et træk. Så ind imellem må man trykke refresh/opdater. Men det skyldes så til dels også at spillet er rent tur-baseret, og det er tænkt at man bare tager sin tur, logger af, og venter på at næste spiller laver sit træk. Man behøver ikke alle sammen sidde online for at spille. Men det går selvfølgelig noget hurtigere hvis det er tilfældet.

øhhhh bortset fra det - mon ikke du har tur i Vinci - nu vi taler online spil ????
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Mærkværdigt - det har jeg ikek fået bsked fra sokketemplet. Undskyld det bliver gjort når jeg kommer hjem.
Helle wrote:
Jesper wrote:Til gengæld får man en mail når det er ens tur - hvis man har slået det til vel at mærke - så med mindre man ikek har noget andet liv, så kan man jo lave mad/surfe/bokse, og så samtidig spille E&T.

Hvis der er nogen der mangler en modspiller til et lidt længere spil, så er jeg med.
Stony wrote:Det eneste man skal være opmærksom på med BGG's implementeringer, er at det er rent web-baseret. Det betyder bl.a. at siden ikke opdateres automatisk når en anden person laver et træk. Så ind imellem må man trykke refresh/opdater. Men det skyldes så til dels også at spillet er rent tur-baseret, og det er tænkt at man bare tager sin tur, logger af, og venter på at næste spiller laver sit træk. Man behøver ikke alle sammen sidde online for at spille. Men det går selvfølgelig noget hurtigere hvis det er tilfældet.

øhhhh bortset fra det - mon ikke du har tur i Vinci - nu vi taler online spil ????
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg er i øjeblikket ikke hjemme, og det kommer vist til at knibe med at være det til kl. 22.00. Men hvis I alle dukker op, er I jo også fuldtallige til en gang E&T. Helle, Andrea, qute og Kanzler, hvis jeg tæller ret. Og ellers kan I jo også spille tre.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Stony

Det er bare i orden ...
Ja, det er spændende at se, hvem der når frem ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så er jeg hjemme. Jeg har prøvet at oprette et spil på BGG.

GermanGames
password gg
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

andrea kommer ikke - hun mente hun ville komme for sent hjem til at nå det ---- andre der vil være med - jesper, anders ....?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hold da maule.... Drix joinede. Han læste åbenbart tråden og hoppede ind.

Her er lige dialogen i spillet.

qute: Så kører vi :-)
Stony: Velkommen til.... Det er Helle der starter.
Helle: husk lige, at man skal trykke finalize MELLEM de to træk ...
Stony: Det er en krig siden at jeg sidst har spillet E&T. Det skal nok blive sjovt.
Drix_DK: Det er god pli at spørge alle, om man er klar, inden spillet startes
Drix_DK: ..og dernæst har jeg intet ønske om at spille med andre end Helle....
Stony: Det er god pli at spørge om man må være med før man tilmelder sig. :-P
Drix_DK: så hyg jer ;o).........dette er forresten BGG og ikke BSW, som skrevet stod
Stony: Siden du ikke har noget ønske om at spille med andre end Helle, hvorfor tilmelder du dig så et spil som jeg har oprettet?
Stony: ...og der BLEV skrevet BGG i mit indlæg. Det var TRÅDEN der hed BSW.
Stony: Jeg tror bare jeg står af allerede her. Hvis der ikke er "lyst" til at spille med mig, så finder jeg på noget andet at lave. Ses.

Drix svarede aldrig. Han var åbenbart allerede skredet.

Jeg ved ikke hvad manden prøver at opnå. Men det synes jeg var tåbeligt.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Nå, der kom mere inden jeg nedlagde spillet:

Helle: Ja, jeg foreslog BSW, men vi blev enige om eufrat og tigris på BGG
Drix_DK: Hvordan forlader jeg spillet?
Drix_DK: og Stony.... hvis du har noget personligt imod mig, syn's jeg du skal skrive det til mig i stedet for at svine mig uden jeg kan svare
Drix_DK: og hvad med om du opførte dig som din alder (ca. 35-42) i stedet for?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

I må have haft det muntert! :?

Tja, indholdet behøver man jo ikke kommentere, det taler vist for sig selv!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Nåh, men vi fik jo ikke spillet noget ...

På trods af vores mindre hyggelige forsøg på spil, vil jeg stadig gerne spille både Eufrat og Tigris på Bgg og også, hvis nogen har lyst til at spille en aften på BSW ...

Men vi kan jo aftale nærmere, hvis andre også har lyst ...
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Helle wrote:Nåh, men vi fik jo ikke spillet noget ...

På trods af vores mindre hyggelige forsøg på spil, vil jeg stadig gerne spille både Eufrat og Tigris på Bgg og også, hvis nogen har lyst til at spille en aften på BSW ...

Men vi kan jo aftale nærmere, hvis andre også har lyst ...
Men kodeordet skal nok ikke skrives offentligt. Det må være det vi lærte i går.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Helle wrote:andrea kommer ikke - hun mente hun ville komme for sent hjem til at nå det ---- andre der vil være med - jesper, anders ....?
Næh, det har du ret i - jeg skrev ovenstående, fordi de to netop var på, da vi sad og manglede en spiller ...

Men det må vel bare være sådan, at man skriver, at man vil være med - og så får kodeord via pb.
Post Reply