Notre Dame på BSW

Links, anbefalinger og kommentarer.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Notre Dame på BSW

Post by Stony »

Fra engang i aften vil man kunne prøve Notre Dame på BrettSpielWelt.

Hvis jeg så bare kunne få fat i reglerne på engelsk et eller andet sted....

Der er (vistnok) lagt en engelsk oversættelse på BGG, men så vidt jeg kunne forstå på folk der har læst den, er den oversættelse ikke specielt velgjort. :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Så kom der en bedre udgave af Notre Dame regelsættet online.

http://www.rogerson.com.au/boardgames/f ... ctions.pdf

Bemærk at det (stadig) ikke er den officielle engelske udgave. Den forventes at komme inden så længe fra Rio Grande Games.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg overvejer i øvrigt at købe et tysk eksemplar, nu hvor jeg har nogle rimelige engelske regler. Så det kan være jeg kan tage det med under armen til Øbro-con.... (Som ligger i Valby. Er det så ikke Valby-Con?)

Folk virker generelt begejstrede for spillet. Aldie / BGG mener det er en varm kandidat til at ryge op i top 20 på BGG.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Annemette Wulf og flere af de andre fra Consim lød ovenud begejstrede, da de havde snuset til de prototype-eksemplarer, der var til stede i Essen. Marit fra Fantask virkede også meget begejstrede og lavede en aftale om at der skulle være nogle prototype-eksemplarer med på Spilfestival 2007... om der så også var det, ved jeg ikke. Men det kan andre måske føre os a jour på. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Notre Dame: De euforiske udtalelser fra Essen har dog været lidt mere afdæmpede efterfølgende. Jeg prøvede det også i går, og var ikke imponeret.
Last edited by Jens_Hoppe on Wed Apr 11, 2007 1:32 pm, edited 1 time in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Omvendt var jeg meget begejstret for Portobello Market, som har fået en noget mere blandet modtagelse på Gathering of Friends. I mine øjne er det det spil, som Ticket To Ride burde have været. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
Post Reply