Søndag den 2. august

Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Søndag den 2. august

Post by akwlinka »

Da Valby Kulturhus alligevel ikke holder sommerlukket langt ind i august, så er der spillemøde Søndag den 2. august fra kl. 11-18.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Søndag den 2. august

Post by Bugge »

Man tror det er løgn, men det er som om min omgangskreds lægger alle deres arrangementer aftenen før eller på Consim spilledagen.

I april skulle jeg til fødselsdag i familien aftenen før, I maj skulle jeg være Speaker til CC Gladsaxe's åbne cykelløb, I Juni var jeg på Sweden Rock Festivalen, på lørdag skal jeg til min Niece's studenterfest og til septembermødet er jeg i Berlin (min Føds'dagsgave så jeg har ikke selv valgt tidspunktet).

Nu spørger jeg mig selvfølgelig selv om, hvad der kan komme i vejen til oktober? Det går ikke godt med mit nytårsforsæt om at skulle spille mere i 2009 :evil:

Søren
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Re: Søndag den 2. august

Post by Frouvne »

Jeg regner med at kigge forbi Valby Kulturhus på søndag! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Søndag den 2. august

Post by Larsine »

Bugge wrote:Nu spørger jeg mig selvfølgelig selv om, hvad der kan komme i vejen til oktober?
Du skal naturligvis spilteste et eller andet som skal bruge den efterfølgende weekend til Viking-Con :lol:

Lars
Post Reply