Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

Så skal der spilles brætspil i Himmelhulen - hos mig. Det er over 2 dage, 13-14 september 2014. fra 12 til 24 begge dage.
Jeg har 4 borde og et køkken, så vi kan være nogle stykker. Der er plads til en 5-8 stykker mere.

Meld jer her i tråden her og om i kommer lørdag og/eller søndag!

Jeg lukker for tilmelding når og hvis vi når 20.

Tag gerne spil, øl og guf med. Der vil dog være lidt øl og sodavand at købe. Det er på Nørrebro, hos Jonatan Dyre, hans tavsens gade 29 4 th. så der er ikke langt til en kiosk, eller grillbar der kan plyndres. Kom gerne med ønsker til hvad der skal spilles, så laver jeg et program senere! Der kan ryges på altanen.

Med venlig hilsen Jonatan
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Jakob »

Det lyder umiddelbart som et mega fedt koncept som jeg rigtig gerne ville deltage i en anden gang.

Nu her er det (desværre) for kort varsel for mig.
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Affenberg »

jondifool wrote:Så skal der spilles brætspil i Himmelhulen - hos mig. Det er over 2 dage, 13-14 september 2014. fra 12 til 24 begge dage.
Jeg har 4 borde og et køkken, så vi kan være nogle stykker. Der er plads til en 5-8 stykker mere.

Meld jer her i tråden her og om i kommer lørdag og/eller søndag!

Jeg lukker for tilmelding når og hvis vi når 20.

Tag gerne spil, øl og guf med. Der vil dog være lidt øl og sodavand at købe. Det er på Nørrebro, hos Jonatan Dyre, hans tavsens gade 29 4 th. så der er ikke langt til en kiosk, eller grillbar der kan plyndres. Kom gerne med ønsker til hvad der skal spilles, så laver jeg et program senere! Der kan ryges på altanen.

Med venlig hilsen Jonatan
Jeg vil da gerne komme på besøg om lørdagen! :)
Du skriver at man gerne må komme med spilønsker. Hvilke spil har du egentlig til rådighed?

Nu hedder overskriften Dyrespil i weekenden, jeg ser derfor frem til at prøve Tier auf Tier, Myretuen, Fauna, Mondo, The Ark, Zooloretto, Hive og Hey That's My Fish! ;)
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

Skulle nok lige opdatere med at vi er 16 tilmeldte nu og 7 måskeer over to dage, så med gengangere er vi lige nu 13-15 stykker hver dag. Stadig lidt vej til der er 20 på en gang, der er smertegrænsen. Det er en blandet flok af bastarder og nogle af mine gamle faste spillevenner der mødes, så et par af jer her fra germangames og/eller djenghis con skulle passe fint ind.

En ikke helt opdateret samling ses her http://www.boardgamegeek.com/collection/user/jondeefool fik en del med fra Essen sidste år, så der skulle nok være noget mange ikke har fået prøvet endnu.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater et billede af samlingen fra et 1/2 år siden.

Det hedder Dyrespil fordi jeg hedder Dyre til efternavn. Så hverken overpris spil eller fauna tema spil i denne omgang!

Jeg ved at Joel vil tage "Death of winter" med. Derudover er powergrid ønsket, og jeg har selv ønske om at også at se nogle af de lidt tungere spil som "Terra Mystica" og "Clash of Cultures" blive spillet.

håber også på at Bo Thomason snupper Istanbul med.

Vel mødt
Jondifool aka Jonatan Dyre
Image
User avatar
Bostrup
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 197
Joined: Tue Mar 24, 2009 4:16 pm

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Bostrup »

Jeg er frisk. Muligvis begge dage, det skal jeg lige finde ud af.
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Jakob »

Jeg vil alligevel meget gerne komme lørdag. (kan ihvertfald fra kl 15:00 og måske allerede fra kl 12:00).


mvh
Jakob
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

I er meget velkommen ! skulle der være problemer med at få dør telefonen til at larme nok , så er mit tlf nummer 2031 1706.
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Mads321 »

Jeg er tilfældigvis i København i denne weekend, så hvis der stadig er plads, så kommer jeg meget gerne forbi :)
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Affenberg »

Det lyder godt Jonatan! Glæder mig. :D
Jeg slæber kamelspillet Five Tribes med på lørdag.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

jamen der er da stadig plads Mads ! selvom det nærmer sig hvor jeg skal til at tælle stole !
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by Mads321 »

jondifool wrote:jamen der er da stadig plads Mads ! selvom det nærmer sig hvor jeg skal til at tælle stole !
Det lyder godt :) Så kommer jeg forbi. Det bliver nok lørdag formiddag og måske også søndag, hvis der kan blive plads til én mere. Det vil i så fald være Kasper Lapp, der for nyligt er flyttet til København fra Aarhus, da han var så heldig at komme ind på forfatterskolen for børnelitteratur. Han både spiller og laver selv brætspil, så han vil ikke være en "fremmed".
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

jeps stadig plads! ses lørdag fra kl 12
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

og hvis du står og ringer på og dørtelefonen ikke larmer nok til at overdøve spillidenskaben , så er mit tlf nr 2031 1706. Den larmer!
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Dyrespil i weekeenden 13-14 september

Post by jondifool »

Tak til alle der var forbi, for en skidegod spille weekend. Jeg hyggede mig gevaldigt og afholder det gerne igen. Fedt med "kaninen og padden" spillet som er et rigtigt "Dyrespil", ærgerligt at jeg hverken nåede Terra Mystica, Clash of Cultures elller Tzolk'in men de står da bare allerede på ønske sedlen til næste omgang. Fedt at få prøvet Istanbul og Five Tribes, og få genprøvet Origins og Vituculture.
Der er et par stykker der ikke har nået at afregne (eller glemt at "tagge" jer ud af Dyrebar) i får lige en PB. Feedback, ønsker og tanker om arrangementet modtages rigtigt gerne! Jeg tror godt vi kan være 5 mere uden problemer, måske endda 10 hvis køkkenet inddrages!
Hyg jer alle sammen og husk at spille endnu flere brætspil, nogle af os ses til Essen ellers til Bastard Cafe når Bo laver de næste events der.
Image
Post Reply