Brætspillere i Randers

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Locked
User avatar
normann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 79
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:06 pm
Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Location: Randers C
Contact:

Brætspillere i Randers

Post by normann »

Hej med jer.

Jeg flyttede i slutningen af sidste år fra København til Randers, og jeg kunne godt tænke mig at finde et par spillevenner, så mine spil ikke behøver stå i flyttekasser uden at blive brugt. I København deltog jeg af og til i klubberne KBK og Consim, men ellers spillede jeg primært med arbejdskolleger og venner. Jeg har set klubben Initiativet i Randers, men så vidt jeg kan se handler det mest om figur- og rollespil, hvilket ikke helt er min kop te. Jeg er mere til kortvarige bræt- og kortspil såsom Dominion, Saint Peterburgh, Thurn & Taxis m.fl.

Jeg er 38 år gammel og bor i en lille lejlighed i Randers C, men der kan godt være plads til at mødes 3-4 mennesker om mit sofabord.

Hvis du selv søger noget lignende som jeg, så synes jeg at du skulle give lyd fra dig, så vi kan se, om vi kan finde ud af noget sammen. :-)

Du kan evt. min spilsamling for at se, hvad jeg indtil videre primært har spillet:

http://boardgamegeek.com/collection/user/normann1974

Mvh
Jan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspillere i Randers

Post by Stony »

Sneak er fra Randers. Hans profil finder du her: memberlist.php?mode=viewprofile&u=183

Han lod sig skrive op på brætspilkortet, så jeg formoder at det vil være okay om du tager kontakt til ham.

Dertil er der Initiativet, som holder til i Randers. Det er måske ikke det optimale match, men det kunne være der var noget at hente der.
http://www.initiativet-online.dk
Sidst spillet:
Image
User avatar
normann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 79
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:06 pm
Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Location: Randers C
Contact:

Re: Brætspillere i Randers

Post by normann »

Tak for svaret.

Jeg kan selvfølgelig godt prøve at skrive en PM til Sneak, men iflg. profilsiden har han sidst været logget ind for godt og vel 3 år siden, så det er måske lige lovlig optimistisk at tro på, at han ser det. Der er så vidt jeg kan se hverken efterladt et telefonnummer eller en e-mail-adresse, så jeg har ikke nogen andre muligheder for kontakt... :-(

Håber på, at der måske er andre, der melder sig på banen, eller må jeg lige høre folkene i Initiativet om der er nogen der har lyst til at spille lidt andre ting, evt. uden for klubben.
Affenberg
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 92
Joined: Tue Jan 10, 2012 1:36 am
Location: 2400 København NV

Re: Brætspillere i Randers

Post by Affenberg »

Prøv at skrive en PM til Sneaks bruger.
For det kan være, at han har afkrydset ja i feltet: Brugere kan kontakte mig pr. email: inde under Brugerkontrolpanel -> Boardindstillinger -> Globale indstillinger
Så får han i det mindste en mail med, at han har en PM som venter herinde.

Det kan i hvert fald ikke skade at prøve. :)

Jeg håber, at du finder nogle friske folk at spille med i Randers! :D
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspillere i Randers

Post by Myde »

Lur mig om der ikke er en anden Randers spiller der har lagt et indlæg lidt længere nede?

her: viewtopic.php?f=7&t=5497
Nerdmeister
Posts: 3
Joined: Fri Jan 25, 2013 1:42 pm

Re: Brætspillere i Randers

Post by Nerdmeister »

Vover at reposte mit svar til de sidste, der spurgte efter spillere i Randers:

Prøv at besøge initiativet. En brætspils-(bland andet)forening i Randers. Vi byder altid nye folk velkomne og har adgang til mange forskellige typer bræt- og kortspil.

Hvor ligger Initiativet?
Initiativet har til huse i Underværket
Stemannsgade 9c, 2. sal
8900 Randers C

Hvilke spil spilles der?
Initiativet er en Figurspilsforening, der dyrker spil som: Warhammer, Warhammer 40k, Warmachine/Hordes, Blood Bowl, Mordheim osv. Der spilles også en række forskellige brætspil og kortspil.
Citat: "Store nørdede brætspil, din familie ikke gider beskæftige sig med, og som dit spisebord ikke har plads til"
Ellers er der ingen overordnede restriktioner på, hvad der "må" spilles i Initiativet, men figurspillet er det primære.

http://www.initiativet-online.dk/initia ... ommen.html

Os der spiller brætspil mødes hver tirsdag kl 19-(ca)22. Så bare duk op så finder vi ud af noget.

Så i initiativet spilles der også regulære brætspil foruden figurspillene. Vi er nogle like-mindede sjæle, der kan lide at dyrke vores hobby regulært. Og det hænder da ofte at vi aftaler noget hjemme ved en af os i weekenden, foruden det ugentlige møde om tirsdagen (for travle folk kan det være istedet for tirsdag-mødet)
User avatar
normann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 79
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:06 pm
Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Location: Randers C
Contact:

Re: Brætspillere i Randers

Post by normann »

Jeg har været forbi Initiativet og fundet, hvad jeg havde brug for, så tråden her må gerne lukkes.
Locked