War of the Ring

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

War of the Ring

Post by Anders »

Hej

Er der nogen der er friske på at spille War of the Ring og/ el. Battles of the Third Age? Jeg har spillet WOTR nogle gange og har fornyelig erhvervet mig udvidelsen, men har endnu ikke haft fornøjelsen af at få det afprøvet.

Desuden vil jeg meget gerne prøve andre 2-mandsspil, som Twilight Struggle, Commands and Colors: Ancients – så hvis der er nogen, der er heldige indehaver af et af disse spil, så er jeg afgjort klar på et spil.

Mvh.

Anders
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hej Anders,

jeg er absolut interesseret i et spil War of the Ring. Jeg har ikke prøvet kræfter med det før... men mon ikke det kan lade sig gøre alligevel.

Twilight Struggle er jeg også helt med på... jeg har et eksemplar i huset - måske ryger det videre en af de første dage, men så har jeg et senest mandag, som under ingen omstændigheder forlader adressen! :twisted:

Det vil eventuelt kunne lade sig gøre onsdag aften i denne uge... ellers finder vi bare en anden dag - hvis du er interesseret...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Hej Anders og Allan

Jeg er også ganske interesseret i at få prøvet WOTR. Har desværre hverken Twillight Struggle eller Command & Colours : Ancients, men vil da ligeledes meget gerne prøve dem af en dag..

MVH Jeppe :D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hej Jeppe,

i forhold til Twilight Struggle kan det da arrangeres - hvis jeg altså ikke får alt for mange stryg i det første spil :D Jeg har også et Hammer of the Scots, der burde blive luftet lidt oftere - det var måske også noget for én af jer?
frouvne, administrator

Image
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

Hej Allan

Onsdag lyder super, jeg har dog et møde onsdag som slutter omkring kl. 19.30-20. Så hvis det ikke bliver for sent for dig, et par minutter over 20, så er jeg klar. Ellers er der frit slag, lørdag el. søndag i denne uge eller tirsdag, torsdag i næste uge

Anders
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

Hej Jeppe

Hvis du har tid og lyst til et spil WOTR i den nærmeste fremtid, kunne det eventuelt blive lørdag el. søndag i denne uge eller tirsdag el torsdag i næste uge.

Anders
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hej Anders,

jamen, skal vi så ikke bare komme i gang?! Onsdag efter kl. 20 er fint med mig - det er nok begrænset hvor meget jeg kan nå at sætte mig ind i reglerne inden da, men vi kan vel tage det som et prøvespil... :wink:

Jeg sender en personlig besked til dig for de nærmere aftaler.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: War of the Ring

Post by Jesper »

Jeg kunne også godt lokkes til at spille både WOTR, og specielt Twillight Struggle and CC:A. Har ikke prøvet nogen af dem før.

Er desværre travlt optaget denne her uge, men måske inden for de næste 14 dage.

Jesper
Anders wrote:Hej

Er der nogen der er friske på at spille War of the Ring og/ el. Battles of the Third Age? Jeg har spillet WOTR nogle gange og har fornyelig erhvervet mig udvidelsen, men har endnu ikke haft fornøjelsen af at få det afprøvet.

Desuden vil jeg meget gerne prøve andre 2-mandsspil, som Twilight Struggle, Commands and Colors: Ancients – så hvis der er nogen, der er heldige indehaver af et af disse spil, så er jeg afgjort klar på et spil.

Mvh.

Anders
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hej Jesper,

i.f.t. Twilight Struggle er jeg interesseret. Som sagt har jeg endnu ikke nået at spille det... men så kan vi jo starte på nogenlunde samme niveau. Vi kan jo lige holde kontakten via personlige beskeder.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2956
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 211 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Hej Anders

Vi kan godt finde ud af noget WOTR tirsdag el torsdag i næste uge.

Kan desværre ikke i weekenden..

Så vi skal vel bare aftale de nærmere detaljer.

MVH Jeppe
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Hej Anders,

det var en fornøjelse at blive introduceret til WotR! Det har aldrig været nogen hemmelighed, at jeg ikke er specielt interesseret i WotR-universet - meeen jeg kan jo godt mærke, at det trækker lidt i mig. Herligt med et spil, der er så vel-tematiseret. Spilletiden er dog et problem... det vil kræve nogle fravalg, hvis jeg skal fordybe mig så meget i det, som jeg tror det kræver, hvis jeg skal syntes, det er rigtig sjovt.

Spillet er i det store og hele utrolig lækkert ned til de mindste detaljer - men jeg ville nu gerne have fat i ham, der har valgt fonte til event-kortene... ideen med blot at formindske fonten, hvis der er mere tekst på kortet og så sætte teksten på en farvet baggrund er godt nok ikke med til at flade indlæringskurven ud. :x

Men alt i alt et lækkert spil og en god spiloplevelse! :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply