[SPAM] [Kommentarer fra registrerede brugere bevaret]

Her kan man diskutere og efterspørge strategier til konkrete spil såvel som foretage mere generelle diskussioner om strategi og taktik.
spammer

[SPAM] [Kommentarer fra registrerede brugere bevaret]

Post by spammer »

* SPAM *

Indhold fjernet af administrator.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by qute »

Spam?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Stony »

Ja.

Nogen har lavet en bot, der ræser rundt og smider disse beskeder. Nederst er der så en "signatur" med et link til det der må formodes at være indlæggets reelle formål. At der er en masse sider der linker til en specifik side, og den side derfor kommer højere op i søgemaskinernes resultat-liste på de rigtige søgeord.

Hvis man googler på "my folders are blurr look like an virus what i have to do tell me" inklusive " først og sidst, får man adskillige hits hvor botten også har været.

Folk der praktiserer den slags burde klynges op i testiklerne.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Robert »

Stony wrote:Folk der praktiserer den slags burde klynges op i testiklerne.
Interessant metode. Ganske smertefuld. men ikke dødelig.

Men den er forholdsvis kønsdiskriminerende. Hvad nu hvis det er en kvinde? :?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Mik »

Stony wrote:Folk der praktiserer den slags burde klynges op i testiklerne.
Tænk, jeg finder den slags fuldstændig ligegyldigt.

Nu har jeg brugt computere i 39 år, og kun een gang har jeg oplevet en virus: det var tilbage i begyndelsen af 80'erne, hvor en ven havde købt et uforseglet - og inficeret - adventurespil på disk. Jeg husker ikke længere titlen, men jeg glemmer aldrig hans ansigtsudtryk da en mystisk besked bredte sig henover skærmen, og fortalte ham at hans maskine var blevet overtaget af en virus der ødelagde bootblokken. Personligt syntes jeg at det var enormt sjovt . men det var jo heller ikke mig det gik ud over...

Det er med vira og spam som med alle andre svindlere: der skal to til at lege legen, og med en smule fornuft undgår man at købe 'varme' varer, Eifeltårne eller at sende penge til stakkels millionærer i Nigeria.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Stony »

Det er ikke det der er galt. Jeg kan sagtens bruge den øverste del af hovedet, og undgå den slags indslag. Men princippet i at "hjælpe" deres egne sider op på den måde er dybt usmageligt, og den slags metoder bør så vidt muligt slås ihjel ved fødslen. Hvis det får lov til at vokse, vil forummet på sigt kunne blive ubrugeligt, da der hver dag ville kunne komme et par tusind sådanne autogenererede beskeder, og så ville det være håbløst at finde de rigtige indlæg.
Sidst spillet:
Image
Guest

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Guest »

Jeg er enig i, at den slags (=alle slags) spam er usmageligt og inderligt irriterende, men jeg finder det alligevel underholde at se, at folk herinde alligevel kaster sig over tråden, og begynder at diskutere i den.

Jeg ser det som et udslag af at vi:
Stony wrote:kan sagtens bruge den øverste del af hovedet
:lol:
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by weilmann »

??? gæst ???

Nå ja, det er jeg vel..?
Mvh
Martin
Reiner Knizia

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Reiner Knizia »

I could use a good levelling guide for my World of Warcraft characters. I often feel I am not levelling in an optimal manner, and as a mathematician it just feels wrong.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Stony »

Enten har vi fået fornemt besøg, eller også er der nogen herinde, der leger med muligheden for at lave drive-by indlæg.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Helle »

Reiner Knizia wrote:I could use a good levelling guide for my World of Warcraft characters. I often feel I am not levelling in an optimal manner, and as a mathematician it just feels wrong.
Er Reiner registreret bruger?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Frouvne »

Helle wrote:
Reiner Knizia wrote:I could use a good levelling guide for my World of Warcraft characters. I often feel I am not levelling in an optimal manner, and as a mathematician it just feels wrong.
Er Reiner registreret bruger?
Nej - han venter endnu på at bestå sit dansk-kursus...
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by qute »

Mik wrote:
Stony wrote:Folk der praktiserer den slags burde klynges op i testiklerne.
Tænk, jeg finder den slags fuldstændig ligegyldigt.

Nu har jeg brugt computere i 39 år, og kun een gang har jeg oplevet en virus: det var tilbage i begyndelsen af 80'erne, hvor en ven havde købt et uforseglet - og inficeret - adventurespil på disk. Jeg husker ikke længere titlen, men jeg glemmer aldrig hans ansigtsudtryk da en mystisk besked bredte sig henover skærmen, og fortalte ham at hans maskine var blevet overtaget af en virus der ødelagde bootblokken. Personligt syntes jeg at det var enormt sjovt . men det var jo heller ikke mig det gik ud over...

Det er med vira og spam som med alle andre svindlere: der skal to til at lege legen, og med en smule fornuft undgår man at købe 'varme' varer, Eifeltårne eller at sende penge til stakkels millionærer i Nigeria.
HVis din tid intet er værd, så har du helt ret. Så kunne du bare gå igang og skanne manuelt igennem flere tusind indlæg som Steen siger.

Min tid er til gengæld noget værd og derfor irriterer det mig når folk spilder den.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Mik »

qute wrote:Spam?
spam - SPAM - SPAM - SPAM
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Whats the worst trojan virus you can get on your pc?

Post by Mik »

qute wrote:Min tid er til gengæld noget værd og derfor irriterer det mig når folk spilder den.
Det bekymrer mig ikke hvad andre mennesker bruger deres tid. Og lige nu har jeg åbenbart selv oceaner af tid :)

Men jeg åbner kun de tråde der interesserer mig, enten fordi de har en interessant overskrift, eller fordi jeg er nysgerrig efter at læse hvad en bestemt person har skrevet.
Det er derfor at SPAM ikke generer mig, for min hjerne filtrerer det simpelthen fra.
Så de to nylige tilfælde ville jeg slet ikke have observeret, hvis ikke der var blevet kommenteret på dem.
Image
Post Reply