Samkøb på Spiele-Offensive

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Goblen »

Hejsa,

Er der nogen herinde der tænker at købe noget på Spiel-Offensive.de? Jeg vil rigtig gerne have en titel med til €5, men forsendelsen er noget dyr for dette :-)

Hvis det er tilfældet så giv lige et pip.
Last edited by Goblen on Wed Nov 09, 2016 9:26 am, edited 1 time in total.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Køb på Spiel-Offensive

Post by Bugge »

Godt initiativ Brian.

Kender godt mekanismen og hvis vi er en 4-5 stykker der bestiller 1-3 spil hver, og deles om udgiften til forsendelsen, så kan man komme ned på en pluspris på ca. 7-10kr pr. spil (€9,90 ved købe over €60), og så kan det godt betale sig.

Altså er jeg med på 1-3 spil, hvis vi kan samle 4-5 personer på Sjælland/København. Overlevering koordineres så bagefter. Link til Spiele-Offensive er her,

https://www.spiele-offensive.de/

Og i tilfælde af det lykkes at få etableret et fælleskøb, har jeg ikke noget imod at stå for bestillingen :)

Søren
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Køb på Spiel-Offensive

Post by LuluChia »

Nej hvor I frister mig!
:wink:
Jeg er med på at købe Slaughterville (engl. udgave).

mvh.
Pamela
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Køb på Spiel-Offensive

Post by Goblen »

Jeg er bare på World of Tanks: Rush.

Så alt efter hvad du er til Bugge er vi måske nok?
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Køb på Spiel-Offensive

Post by Bugge »

Goblen wrote:Jeg er bare på World of Tanks: Rush.

Så alt efter hvad du er til Bugge er vi måske nok?
I runde tal skal vi op på 4 personer og 8 spil. Så er det små 10kr pr. spil i porto.

S
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Køb på Spiel-Offensive

Post by Goblen »

Ok. Jeg skal kun bruge det ene spil lige nu :-(
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by LuluChia »

Jeg er klar til at købe nu og dele porto med I to andre. Slaugherville koster €39.99, så er vi ikke tæt på at blive over €60 mellem os tre?

mvh.
Pamela
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Stony »

Hold lige et øje på priserne. Det er ikke altid billigst at købe i Tyskland el.lign.

Jeg kiggede på deres sortiment, og så at de havde fået den nye version af Mare Nostrum hjem. Jeg var fristet til at hoppe med på samkøb, men kan se at de tager mere for spillet alene, end jeg kan få det for i et par af de danske netbutikker. Vel at mærke inklusive fragt for de danske butikkers vedkommende.

Jeg har desværre ikke fundet andet, som jeg pt. kunne finde på at købe.
Sidst spillet:
Image
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by LuluChia »

Det med priserne er sikkert rigtig, men jeg kan desværre ikke finde Slaughterville andre steder. Hvis I andre har set det, vil jeg meget gerne høre om det.
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Bugge »

Stony wrote:Hold lige et øje på priserne. Det er ikke altid billigst at købe i Tyskland el. lign.
Helt korrekt Steen, men den som du også ved, er det ene spil billigst det ene sted og det andet spil billigst det andet spil. Spiele-Offensive har masser af billige spil. Bare tjek deres 'Sonderangebote',

https://www.spiele-offensive.de/Kat/Sonderangebote.html

men også helt nye 2016 spil på BGG's hotness liste er konkurrencedygtige i pris f.eks, Great Western Trail (den engelsk/tyske udgave) til €39,95 (ca. 300kr) plus ca. 10kr i forsendelse, hvis vi når målet, og et Samkøb bliver en realitet.

https://www.spiele-offensive.de/Spiel/G ... 18986.html

Snydepels tager f.eks. 364kr inkl. forsendelse, så der er gode billige spil at finde, hvis man gider tjekke hjemmesiden igennem,

https://braetspilspriser.dk/item/show/1 ... tern+trail.

Så hvad siger i. Vi mangler 1-2 personer og 2-4 spil. Så er samkøbet på.

Mvh,
Søren
ross
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 13
Joined: Fri Nov 11, 2016 11:45 am

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by ross »

Jeg er klar på at smide nogle små kortspil i bestilling. Hvis vi er fire er vi vel nede på en ca. 15 kr/person?

mvh Thomas
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by LuluChia »

Awesome Thomas! Er vi klar Søren?

mvh.
Pamela
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Goblen »

Jeg er på Word of Tanks: Rush.

Der er desværre ikke andet jeg mangler lige nu.

Så vi skal vel næsten samle op? Lulu er på Slaughterville, og hvad er andre så på?
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Bugge »

ross wrote:Jeg er klar på at smide nogle små kortspil i bestilling. Hvis vi er fire er vi vel nede på en ca. 15 kr/person?

mvh Thomas
Forsendelse koster €9,90 hvilket svarer til ca. 75kr, så hvis vi skal deles ligeligt om porto og skal vi være 5 for at det koster 15kr pr. person.

En anden mulighed er at man dividerer antallet af købte spil op i de 75kr, så hvis vi køber f.eks. 8 spil i alt, så lægges der små 10kr oveni pr. spil. Bestiller jeg f.eks. 2 spil skal jeg betale 20kr.

En tredje mulighed er at man laver en fordelingsnøgle baseret på hvor mange Euro hver person smider i ordren. I det tilfælde vil dine €5 betyde at du skal betale 9,90 x 5 / totalprisen = xx kr Brian.

Der er muligheder/systemer nok, men det letteste er stadigvæk at vi deles ligeligt, og det vil pt. sige ca. 75/4 = 18,75kr pr. næse som det vil være lige nu. Hvad siger i til det?

Vi nærmer os, og du må gerne lige nærmere beskrive hvad de små kortspil er Thomas. Derefter beslutter jeg mig for om vi bestiller nu.

Mvh,
Søren
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Samkøb på Spiele-Offensive

Post by Goblen »

Bugge wrote:
ross wrote:Jeg er klar på at smide nogle små kortspil i bestilling. Hvis vi er fire er vi vel nede på en ca. 15 kr/person?

mvh Thomas
Forsendelse koster €9,90 hvilket svarer til ca. 75kr, så hvis vi skal deles ligeligt om porto og skal vi være 5 for at det koster 15kr pr. person.

En anden mulighed er at man dividerer antallet af købte spil op i de 75kr, så hvis vi køber f.eks. 8 spil i alt, så lægges der små 10kr oveni pr. spil. Bestiller jeg f.eks. 2 spil skal jeg betale 20kr.

En tredje mulighed er at man laver en fordelingsnøgle baseret på hvor mange Euro hver person smider i ordren. I det tilfælde vil dine €5 betyde at du skal betale 9,90 x 5 / totalprisen = xx kr Brian.

Der er muligheder/systemer nok, men det letteste er stadigvæk at vi deles ligeligt, og det vil pt. sige ca. 75/4 = 18,75kr pr. næse som det vil være lige nu. Hvad siger i til det?

Vi nærmer os, og du må gerne lige nærmere beskrive hvad de små kortspil er Thomas. Derefter beslutter jeg mig for om vi bestiller nu.

Mvh,
Søren
De 8kr overlever jeg selvom jeg kun er på 1 spil.
Post Reply