Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by Stony »

For dem der missede det første begrænsede oplag på (vistnok) 1500 eksemplarer...

Den tyske udgave udkommer fra Feuerland Spiele på fredag. Hvis man partout vil have den engelske udgave fra Z-Man Games, kommer man nok til at vente et par måneder endnu. Den engelske udgave bør vistnok udkomme til April, og så plejer der at gå en rum tid, før man kan få dem på denne side af Atlanten.

Spillet er jo (næsten) sproguafhængigt. (Der er lige de små player-aids, der beskriver handlingerne, men de kan også printes i mere udførlige beskrivelser fra BGG, og de er kun nødvendige det første spil eller to. De engelske regler kan ligeledes findes på BGG)

Den tyske udgave koster knapt €60 og der er €9,50 i forsendelsesomkostninger til Danmark. Jeg bliver svar skyldig på hvad den engelske udgave må forventes at komme til at koste herhjemme.

http://www.feuerland-spiele.de/shop/
Sidst spillet:
Image
Slapz
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Sun Jan 15, 2012 6:05 pm
Location: Aarhus, Denmark

Re: Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by Slapz »

Jeg missede desværre første oplag, og håber virkelig at kunne få fingrene i 2. tryk.
Nogen der overvejer at købe det fra Aarhus? Så kunne man evt. splitte porto :)
DraX
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 184
Joined: Fri Feb 22, 2013 10:46 pm
Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang!
Location: Thorsager

Re: Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by DraX »

Ville gerne købe det, men vil gerne vente på den engelske udgave. Som du nok selv skriver, så den danske tager nok 100 år.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by netsapiens »

Min leverandør mener stadig at den engelske version vil være tilgængelig i april, så man har da lov at håbe på at det holder.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by Robert »

netsapiens wrote:Min leverandør mener stadig at den engelske version vil være tilgængelig i april, så man har da lov at håbe på at det holder.
Jeg vil gerne vide når du får den. Og hvad den koster (når du ved det).
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Så er Terra Mystica ved at være til at få fat i igen

Post by netsapiens »

Robert wrote:Jeg vil gerne vide når du får den. Og hvad den koster (når du ved det).
Jeg kan jo ikke vide det med 100% sikkerhed, men som det ser ud nu, så kommer den til at ligge lige på den anden side af 600,-
Men lad nu være med at sige: "DU LOVEDE...", hvis den ender på 620,- :)
Men lige deromkring skal vi nok kunne klare.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply