Animeeples staldet op hos Fantask

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Animeeples staldet op hos Fantask

Post by FANTASK »

Ja, så er de her!
For 120,- får man 25 sheep, 20 boars & 15 cattle.
Sættet dukker op på vores hjemmeside på fredag, men kan bestilles allerede nu via mail tommy@fantask.dk eller tlf. 33 93 85 38.

Nu da jeg alligevel er i gang, så kom der også Momunts, et nyt kortspil fra Mayfair og Ducks Ducks Go! Et væddeløbsspil med små gummiænder.

Det var alt for denne gang :D
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: Animeeples staldet op hos Fantask

Post by Kitxune »

Skønt! Så blev det officelt - at jeg er doven når nogen sælger det, som jeg har tænkt mig at lave selv.
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Animeeples staldet op hos Fantask

Post by Helle »

FANTASK wrote:Ducks Ducks Go! Et væddeløbsspil med små gummiænder.

Det var alt for denne gang :D
Ok, det lyder lidt specielt - jeg kommer til at tænke på børnebadekar ....
Er der nogen, der kan løfte sløret lidt for, hvad det her går ud på, og om det mest er en joke eller om det rent faktisk kan spilles - hvis der altså er nogen der har prøvet det????
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: Animeeples staldet op hos Fantask

Post by FANTASK »

Helle wrote:
FANTASK wrote:Ducks Ducks Go! Et væddeløbsspil med små gummiænder.

Det var alt for denne gang :D
Ok, det lyder lidt specielt - jeg kommer til at tænke på børnebadekar ....
Er der nogen, der kan løfte sløret lidt for, hvad det her går ud på, og om det mest er en joke eller om det rent faktisk kan spilles - hvis der altså er nogen der har prøvet det????
Well - jeg kan ikke sige så meget om det, andet end at det ikke skal spilles i badekarret. Brættet afbilledet bag på, kombineret med temaet, fik mig til at tænke på det der riverboat racing spil.. aaah Missisipy Queen hed det. Sådan noget med en hexagon bane der lægges ud...
Vi har bare taget et enkelt eksemplar hjem, fordi vi var nysgerrige. Nogle gange finder man sjove spil på den måde, andre gange noget usælgeligt bras. Umiddelbart ser Ducks ud til at det måske kan være meget sjovt (ikke nogen af mine "bras" detection lamper der lyser endnu :D ). Nok ikke et "gamers game".
Post Reply