Boghandlerne

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Boghandlerne

Post by netsapiens »

Jeg ryddede lige de sidste par uger reklamer fra køkkenbordet og ser at hos både Bog & Ide samt Bøger og Papir kan man få:
Pirates of The Carribean DVD game 99,-
Cluedo DVD game 99,-
Og så .. nu glemte jeg det sgu... Batari? er det det det hedder? til 29,-

meh, uanset, så kig forbi din bogpusher. Den ene af dem havde også tilbud på Pullman's Gyldne Kompas bøger, alle tre til 269,- hvilket måske er noget for børnefamilierne.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boghandlerne

Post by Larsine »

Vi købte alle tre Gyldne Kompas bøger til sommerferien, men de var ikke udpræget nogen succes.
Larna (15 år) som hørte nr. 1 på lydbog, har ikke lyst til at høre flere.
Lea (12 år) som normalt læser alt hvad hun kommer i nærheden af, slugte nr. 1, men gik i stå midt i nr. 2 da den blev for mærkelig. Jeg har endnu ikke oplevet at hun har droppet andre bøger.
Jeg slugte nr. 1, kæmpede mig gennem nr. 2 som blev meget mærkelig, og kæmper mig pt. gennem nr. 3 som er lige så mærkelig som nr. 2.
Det kan godt være de er billige, og der står på dem at de kan sammenlignes med Ringenes Herre, men med mindre der kommer en stor ændring i resten af nr. 3, så tillader jeg mig at tvivle.

Brug hellere pengene på nogle gode brætspil.

Lars
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: Boghandlerne

Post by Jens_Hoppe »

Larsine wrote:Jeg slugte nr. 1, kæmpede mig gennem nr. 2 som blev meget mærkelig, og kæmper mig pt. gennem nr. 3 som er lige så mærkelig som nr. 2.
Hæhæ, jeg købte alle tre i en samlet engelsk udgave. Det tog mig dog en måned at kæmpe mig igennem første bog, og det var ikke specielt underholdende, så det er en trilogi jeg afgjort ikke får gjort færdig.
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Kitxune
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sun Sep 07, 2008 9:16 pm
Favoritspil: Power Grid, Le Havre, Age of Steam, Agricola, Talizman, Race for the Galaxy, Railroad Tycoon/Rails of Europe, Carcassonne, Arkham Horror, Small World, Ra the dice game, Robo Rally.
Location: Hundested

Re: Boghandlerne

Post by Kitxune »

Ja sådan er vi jo heldigvis så forskellige når det gælder bøger. Jeg åd dem rådt - og har læst dem flere gange! :D
Image

Medlem af http://www.consim.dk
Also Plays: Tabletop and Guild Wars 2
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Boghandlerne

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Og så .. nu glemte jeg det sgu... Batari? er det det det hedder? til 29,-
Bakari :)
Og ok spil til den pris.
meh, uanset, så kig forbi din bogpusher. Den ene af dem havde også tilbud på Pullman's Gyldne Kompas bøger, alle tre til 269,- hvilket måske er noget for børnefamilierne.
Vi har læst dem (eller... næsten). Første bog var rigtig god, anden bog ret mærkelig, og tredje bog var så mærkelig, at vi stadig mangler at læse den sidste halvdel...
Post Reply