Søger test spillere

Her kan alle med en lille designer i maven diskutere alt omkring brætspilsdesign.
Post Reply
User avatar
Johnny Ebsen
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Mon Nov 02, 2009 4:10 pm
Favoritspil: Elfenland, Dominion, Niagara, Zooloretto, Cuba, Imperial, Shark
Location: Tyskland
Contact:

Søger test spillere

Post by Johnny Ebsen »

Hej alle,
jeg udvikler spil med stor lidenskab og uden succes, men har stadig forhåbninger at det vil ændre sig :) Jeg har en testgruppe der tapert udsætter sig for lidt af vært og prøvespiller spillene i alle mulige stadier. Mit problem er at gruppen på et tidspunkt i processen bliver lidt "blind", da de har set mange forskellige udgaver undervejs. Jeg søger derfor en frivillig gruppe der kan teste de tæt på at være færdige spil inklusive regler (som er på Engelsk). Et sådant spil er "Airmail" der kan ses på min hjemmeside http://www.JE-Games.de. Hvis nogen har interesse post en kommentar her eller send mig en email på info@JE-Games.de.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Søger test spillere

Post by Mik »

Johnny Ebsen wrote:Hej alle,
jeg udvikler spil med stor lidenskab og uden succes, men har stadig forhåbninger at det vil ændre sig :)
Det kunne da godt se ud som at du er godt på vej!
Det var jo trist at Peter Eggert ikke kunne finde plads i programmet, men hvis du når frem til Hippodice finalen vil spillet i det mindste blive prøvet af de fleste store tyske spilproducenter. Så lad os nu se...

Jeg vil meget gerne prøve nogle af dine spil!
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Søger test spillere

Post by Oseali »

Jeg har ingen erfaring med spiltest, men er villig til at give det et forsøg, hvis du stadig mangler spiltestere.

Vil sige at jeg er rimelig systematisk, jeg er uddannet ingeniør, så det er nok derfor jeg godt kan lide systematik. Så sig endelig til hvis du mangler en sådan type (selvom dem er der mange af i Tyskland) :)
Image
User avatar
Johnny Ebsen
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 21
Joined: Mon Nov 02, 2009 4:10 pm
Favoritspil: Elfenland, Dominion, Niagara, Zooloretto, Cuba, Imperial, Shark
Location: Tyskland
Contact:

Re: Søger test spillere

Post by Johnny Ebsen »

Hej Mik og Oseali

Tak for tilbudene. Jeg må sige jeg er positivt overrasket hvor mange og hvor hurtigt man får tilbudt hjælp på denne side. Det er helt fænomenalt.

Johnny
User avatar
Johan
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 62
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:46 pm

Re: Søger test spillere

Post by Johan »

Har sendt dig en e-mail :)

- Johan
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Søger test spillere

Post by Henrik Madsen »

Som fan :D håber jeg på at Telegraph Road bliver til noget. Men ellers er jeg med på at teste noget i Århus.
Image
Post Reply