Købt

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Købt

Post by Mr.OD »

Er der nogen der ligger inde med dette spil?
Helst med udvidelser og til en ikke komplet urealistisk pris :)
Last edited by Mr.OD on Wed May 17, 2017 9:44 pm, edited 1 time in total.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: K: World of warcraft The board game

Post by Michael_Olsen »

Jeg har et du gerne må købe, men da det er købt brugt er der desværre et par mangler:

Der mangler et par papbrikker. Jeg kan ikke huske detaljerne, ud over at det er fuldstændig uden betydning (man har aldrig brug for dem da der er rigeligt, og skulle det ske kan man nemt bruge noget andet).

og der mangler et par heltefigurer. Om det er vigtigt eller ej er selvfølgelig en smagssag. Jeg har personlig ikke noget problem i bare at tage en figur fra et andet spil.

Edit: Nu jeg tænker over det kan det godt være der er knækket lidt af et par monster figurer, såsom et våben eller lignende. Jeg kan eventuelt checke. Figurerne til dette spil er *meget* skrøbelige, og selvom jeg passer rigtig godt på mine spil kan det godt være sket.

Den tyske(!) version af Shadow of War er også med. Grundspillet er på engelsk.


Hvis det har interesse så giv gerne et prisforslag, eventuelt som PM. Jeg er ikke interesseret i at forære det væk (så kan jeg ligesågodt beholde det), men jeg forlanger heller ikke DKK 1.000,- for det : - )
Image
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: K: World of warcraft The board game

Post by Mr.OD »

Michael_Olsen wrote:Jeg har et du gerne må købe, men da det er købt brugt er der desværre et par mangler:

Der mangler et par papbrikker. Jeg kan ikke huske detaljerne, ud over at det er fuldstændig uden betydning (man har aldrig brug for dem da der er rigeligt, og skulle det ske kan man nemt bruge noget andet).

og der mangler et par heltefigurer. Om det er vigtigt eller ej er selvfølgelig en smagssag. Jeg har personlig ikke noget problem i bare at tage en figur fra et andet spil.

Edit: Nu jeg tænker over det kan det godt være der er knækket lidt af et par monster figurer, såsom et våben eller lignende. Jeg kan eventuelt checke. Figurerne til dette spil er *meget* skrøbelige, og selvom jeg passer rigtig godt på mine spil kan det godt være sket.

Den tyske(!) version af Shadow of War er også med. Grundspillet er på engelsk.


Hvis det har interesse så giv gerne et prisforslag, eventuelt som PM. Jeg er ikke interesseret i at forære det væk (så kan jeg ligesågodt beholde det), men jeg forlanger heller ikke DKK 1.000,- for det : - )
Hej Michael.

Jeg har måske fået fingre i en komplet version. Men du skal have mange tak for tilbuddet :)
Post Reply